בארץ

הבחירות בכפר סבא: הליכוד תומך אבל ראש העיר מתנער

ראש עיריית כפר סבא נתמך ע"י הליכוד - ומכחיש זאת. מתברר שתמיכה ימנית בעיר בעלת אוריינטציה מרכז שמאלה תפגע בסיכוייו של רפי סער להיבחר 
דוד זולדן | 
רפי סער (צילום עיריית כפר סבא, פלאש 90/ הילל מאיר)
ראש עיריית כפר סבא רפי סער נתמך באופן רשמי ע"י מפלגת העבודה, למרות קשריו הידועים גם עם שרי הליכוד. בשנים האחרונות מכחיש סער את התמיכה של הליכוד בו זאת על אף בשל הנזק הפוטנציאלי שתמיכה זו עלולה להביא בעיר עם נטייה לגוש המרכז-שמאל.
כעת ice חושף את התמיכה של הליכוד. מפרוטוקול של הועדה המוניציפאלית בליכוד בהשתתפות השר יריב לוין, עולה כי הליכוד מכבד את ההסכמים בין רפי סער לבין מועמד הליכוד בעיר. מבדיקה שערכנו עולה כי הסכם כזה, שחייב להתפרסם ע"פ חוק - לא פורסם.
 
לכן, עולה כי קיים הסכם בין הליכוד לבין רפי סער, אך תוכנו לא פורסם. פנינו לרפי סער שהכחיש את תמיכת הליכוד בו וציין כי חלה טעות סופר בפרוטוקול הדיון בליכוד.
רפי סער ראש העיר מכחיש את התמיכה של הליכוד בו. זאת עיר יחסית שמאלנית, וזה לא יעשה לו טוב בעיר. בפועל הליכוד תומכים בו. 
השבוע כזכור, ח"כ אפרת רייטן קראה לתושבות ותושבי כפר סבא להשתתף בבחירה הדמוקרטית ולהצביע עבור נציג מפלגת העבודה, ראש העיר רפי סער. בפגישה עם ח"כ אפרת רייטן נכחו בנוסף לראש העיר רפי סער, גם חברות וחברי רשימת "ממשיכים בעשייה", סגן ראש העיר ומ"מ דני הרוש, אורית מסמי ושלי סבר. "הנבחרת של רפי סער היא המגוונת ביותר, המקצועית ביותר והליברלית ביותר. רק לרפי סער ולנבחרת שלו יש את הניסיון הדרוש להצעיד את כפר סבא, להוביל ביטחון בעיר ולהשכין שלום בין הקהילות לפי הערכים החברתיים של תנועת העבודה". אמרה רייטן. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה