בארץ

איתי לוי אירח את ענבל ביבי: זה מה שקרה על הבמה

אחרי שהיה הזמר הראשון שפתח מופע בהיכל מנורה מאז פרוץ המלחמה, הזמר ושופט הכוכב הבא, איתי לוי, הופיע במופע שני בהיכל ואירח את הזמרת ענבל ביבי ששרה את הלהיט האהוב ״אף פעם לא לבד". לקראת סוף ההופעה, לוי הפתיע את הקהל והעלה לבמה את האומן המוכר

מערכת ice | 
איתי לוי (צילום אור דנון)
הזמר ושופט ״הכוכב הבא״ איתי לוי היה הראשון שפתח הופעה בהיכל מנורה מאז פרוץ המלחמה. מדובר היה במופע השקת אלבום העשור שלו – "אחת לדקה" שתוכנן ל-10.10 ונדחה בשל המצב.
אמש (חמישי) התקיימה הופעתו השנייה שכללה את הלהיטים האהובים מהעשור האחרון, בשילוב השירים מהאלבום החדש. לוי אמר: ״זה לא אותו המופע של לפני השבעה באוקטובר. מופע אחר כי אנחנו עם אחר. הרבה יותר חזקים ומאוחדים". בהמשך הפתיע לוי את הקהל ואירח את ענבל ביבי ששרה את הלהיט "אף פעם לא לבד". 
עוד שיתף את הקהל על התחושות המורכבות בקיום מופע רגע אחרי הבשורות הקשות על הפיגוע שהתרחש. לקראת סיום המופע, העלה לבמה בהפתעה גם את ששון איפרם שאולוב החל את דרכו ברשת החברתית טיקטוק, שם פרסם גרסאות כיסוי לשירים שונים.
 
כידוע, אמש מחבל הגיע עם רכב, ופתח באש בתחנת הדלק הסמוכה לכניסה להתנחלות עלי - ורצח את יצחק צייגר, בן 57 משבי שומרון, ואוריה הרטום, בן 16 מדולב. אביעד גזבר, אחד מהבעלים של מסעדת "חומוס אליהו" ירה על המחבל וחיסל אותו. המחבל - מחמוד מנאצרה, בן 31 ממחנה הפליטים קלנדיה - היה קצין במשטרה הפלסטינית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה