בארץ

נתניהו יסכל את ביקור גנץ בוושינגטון? "בניגוד לתקנון הממשלה"

ראש הממשלה הורה לשגרירות הישראלית בוושינגטון לא לסייע לביקורו של יו"ר המחנה הממלכתי. השר צפוי להיפגש עם סגנית הנשיא קמלה האריס והיועץ לביטחון לאומי ג'ק סאליבן. בסביבתו מכחישים כי נתניהו לא ידע על הביקור: "גנץ עדכן באופן אישי ומיוזמתו את ראש הממשלה על מנת לתאם עמו את המסרים שיועברו בפגישות"
מערכת ice | 
יואב גלנט, בנימין נתניהו ובני גנץ (צילום פלאש 90/ דנה קופל/ POOL)
לאחר שהטיסה לא אושרה על ידי לשכת רה"מ בנימין נתניהו, הוא הורה לשגרירות הישראלית בוושינגטון שלא לסייע לביקור יו"ר המחנה הממלכתי, חבר קבינט המלחמה השר בני גנץ בבירה האמריקנית. אנשיו של גנץ מטפלים בביקור באופן עצמאי מול האמריקנים. השר צפוי להיפגש עם סגנית הנשיא קמלה האריס והיועץ לביטחון לאומי ג'ק סאליבן.
גנץ הגיע לארה"ב לפגישות עם בכירים אמריקנים ומשם צפוי לטוס להמשך פגישות בלונדון. מטרות הביקור הן חיזוק הברית האסטרטגית בין המדינות, שימור הלגיטימציה להמשך פעולה ברצועה וכן קידום הסדר ביטחוני בלבנון. גנץ טוען כי עדכן את רה"מ בכוונת הנסיעה. בסביבת נתניהו נטען כי נסיעתו היא "בניגוד לתקנון הממשלה". 
 
בהודעה לתקשורת שפרסם גנץ ציין כי יטוס לסדרת פגישות מדיניות בוושינגטון. בנוסף, יפגש עם חברי קונגרס מהמפלגה הרפובליקנית והדמוקרטית ובכירים בשדולת אייפ"ק. "השר גנץ עדכן באופן אישי ומיוזמתו את ראש הממשלה במהלך יום שישי, כי בכוונתו לטוס, על מנת לתאם עמו את המסרים שיועברו בפגישות", נמסר בהודעה לתקשורת. גנץ צפוי לשוב לישראל במהלך יום רביעי, לאחר ביקור מדיני נוסף בבריטניה, שפרטיו ימסרו בהמשך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה