בארץ

בן כספית באמירה חריגה: "יהודי מת לא שווה אגורה שחוקה"

בטור מיוחד שכתב למעריב, העיתונאי תקף את ראש הממשלה נתניהו על כך שלא לקחת אחריות בנוגע לאסון הר מירון - וזאת בניגוד להמלצות הוועדה שהטילו עליו חלק משמעותי מהאשמה. "נתניהו קיבל את התשובה - יהודי מת לא שווה אגורה. 45 יהודים מתים? כנ"ל", כתב כספית
מערכת ice |  4
בן כספית (צילום פלאש 90)
אחד הנושאים שכיכבו בכותרות המהדורות בשבוע החולף היה אסון הר מירון, וזאת לרגל המלצות הוועדה שהטילו, בין היתר, את האחריות על ראש הממשלה נתניהו. העיתונאי בן כספית התייחס לנקודה זו בטור מיוחד שכתב לעיתון "מעריב", אך החליט לפתוח ב"סיפור רקע" שאמור להמחיש את טענותיו. לשם כך הוא נעזר בספרה החדש של עיתונאית ערוץ 14, ליטל שמש, שקרוי "כמה שווה יהודי מת?".
כספית כתב כי נתניהו התייצב השבוע לצילום משותף עם שמש, בספר שעוסק במנגנון ההסתה, התמריצים והסבסוד של הרשות הפלסטינית לרצח יהודים. "כן. זה שמו של הספר שנתניהו אחז", הסביר העיתונאי. "ביום רביעי (עם פרסום מסקנות ועדת אסון מירון), הוא קיבל את התשובה. יהודי מת לא שווה אגורה שחוקה. 45 יהודים מתים? כנ"ל. לא שווים כלום".
 
לסיכום הוא האשים את נתניהו בכך שאינו מעוניין לקחת אחריות על האירוע, על אף העובדה כי הוועדה קבעה הטילה עליו אחריות אישית ברורה, ומציין כי הוא ממשיך להשתמש בטענה שמדובר בכלי של "השמאל הרדיקלי להפלת ראש ממשלה מכהן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא מצפים ממך לכלום
    דרום 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככל שהמצב נהיה טוב יותר הלכלוך והשטחיות וההקצנה שלו עולים להקשיב לו ולגחך זה כמו הקומץ שמפגינים ומלכלכים העם חזק מאחורי הממשלה שלנו
    סגור
  • 3.
    גם חלק מהחיים. בעצם... בן כספית יהודי בכלל? (ל"ת)
    מסביר פנים 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    עיתונאי ??? בן כזבית הוא מודיע משטרתי על מלא ! (ל"ת)
    אסף 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    כמה שווה ב. כספית מת? (ל"ת)
    מעניין 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור