בארץ

טלי גוטליב דורשת מנתניהו: "תכחיש את הפרסום! ביידן גורם נזק לישראל"

חברת הכנסת פנתה לחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלה להביע את התנגדותה החריפה להקמת רציף ימי בעזה להעברת סיוע הומניטרי. "רציף הוא כח אדיר לעזתים ויוביל עם כניסת אמריקאים להפסקת המלחמה"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
על רקע הפרסומים כי ראש הממשלה נתניהו הוא זה שיזם את תכנית הקמת רציף ימי בזעה כפתרון להעברת הסיוע ההומניטרי לרצועה, חברת הכנסת טלי גוטליב צייצה בדרישה כי יכחיש את הדברים.
כך היא כתבה: "אדוני רוה״מ תכחיש את הפרסום שאתה הגית את טירוף הרציף בעזה. מגיע למצביעי הימין שתבהיר זאת מייד. רציף בעזה הוא תמונת נצחון לחמאס! בכל דיון שלקחתי בו חלק הוברר שזה טאבו מסוכן שאסור לחצות. מה שמפחיד זה היכולת של הבכירים לשכנע שזה טוב ומייטיב כי זה יביא להגעת הסחורות לידיים המתאימות. אין קישקוש הזוי מזה! חמאס שולט בעזה וישתלט על כל הסחורות. יש אנשי חמאס חמושים בצפון הרצועה ובאזורים נוספים. רציף הוא כח אדיר לעזתים ויוביל עם כניסת אמריקאים להפסקת המלחמה".
 
כמו שעות לפני כן, גוטליב זעמה על נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בעקבות תכנית הרציף: "אדוני רוה״מ. ביידן גורם נזק לישראל יותר מתועלת. והשתמשתי במילותיו של ביידן עצמו. לו הייתי נסמכת על מילותיי הייתי אומרת שביידן הוא משענת קנה רצוץ. אני מאמינה שיהודי ארה״ב יזכירו לביידן את חובתו למדינת ישראל על כל המשתמע מכך, כי מתחילת המלחמה ביידן פוגע בעוצמת ודרך המלחמה של ישראל בעזה. רק אנחנו נדאג לבטחונינו. אדוני רוהמ. לא נשק לעזתים. לא רציף בעזה. חובת פעולה ברפיח. העולם לא בעדינו. אנחנו ורק אנחנו בעדינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את צריכה להוביל אחת ממפלגות הימין
    טלי הרוב בעדך 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה
    סגור