בארץ

נתניהו חוטף מניר ברקת: "החזרת הפועלים הפלסטינים - טעות קשה"

על רקע המחלוקת בין ראש הממשלה לבין שר הכלכלה והתעשייה בנושא העובדים הזרים, ניר ברקת מתח ביקורת חריפה על מדיניותו של נתניהו. ניר ברקת: "אני חושש שיש מי שמעכב את ההחלטה כדי לאפשר את החזרת הפועלים הפלסטינים לעבודה בישראל"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לאחר שד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים תקף את רה"מ נתניהו ושר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת וציין כי ״על הממשלה להפסיק להתווכח פנימית על נושא העובדים הזרים ולהתחיל לעשות", זאת על רקע משבר העובדים הזרים, כעת ברקת מחליט להגיב. 
היום (שלישי) התייחס השר ברקת למשבר העובדים הזרים ולמחלוקת שחלה בינו לבין רה"מ נתניהו בנושא וציין בפניו מסר ברור: "להחזיר את הפועלים הפלסטינים לישראל זו טעות קשה - ביטחונית וכלכלית!".
היום מסר שר הכלכלה והתעשייה את מדיניותו בנושא משבר העובדים הזרים לתקשורת. בדבריו, ברקת מתח ביקורת חריפה על נתניהו ואמר: ״אני קורא לראש הממשלה להעלות לישיבת הממשלה הקרובה את ההחלטה לאפשר הבאה של פועלים זרים ממדינות שלום. ראש הממשלה, להחזיר את הפועלים הפלסטינים לישראל זו טעות קשה - ביטחונית וכלכלית!".
 שר הכלכלה והתעשייה המשיך לעקוץ את נתניהו ורמז כי הוא מונע את פתרון המשבר: "בחודשים האחרונים על אף ניסיונות חוזרים ונשנים שלי לקדם הבאה של עשרות אלפי פועלים ממדינות שלום - יש מי שמונע את הכנסת הפועלים הזרים".
 עוד הוסיף: "לצערי ראש הממשלה לא מעלה לישיבת הממשלה את ההחלטה בעניין הכנסת הפועלים הזרים ממדינות שלום. אני חושש שיש מי שמעכב את ההחלטה כדי לאפשר את החזרת הפועלים הפלסטינים לעבודה בישראל". 
לצד זאת, ציין ברקת כי עד כה הממשלה אישרה כניסת אלפי פועלים זרים לשטחי ישראל וטען כי הנזק שנגרם לכלכלת המדינה מוערך בעשרות מיליארדי שקלים והוסיף: "כל יום שההחלטה לא עולה לישיבת הממשלה - הנזק הוא עצום".
ברקת המשיך להתריע בפני מדיניותו של נתניהו בנושא וציין: "לצערי יש מי שלא מפנים את גודל המשבר. אי כינוס הקבינט הכלכלי פוגע ביכולת שלנו לפתור בעיות משמעותיות שהביאה המלחמה על הכלכלה הישראלית״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה