בארץ

ביבי חוטף מלפיד: "אשם וצריך ללכת" - איך ג'ורג' בוש קשור למתקפה?

יאיר לפיד תקף את רה"מ נתניהו ברשת החברתית X לאחר שהאחרון התראיין לכלי תקשורת אמריקני והתייחס לאופן מדיניותו של נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש. יאיר לפיד: "בוש לא מימן וסייע לבן לאדן במשך שנים, נתניהו כן. הוא אשם, והוא צריך ללכת"

מערכת ice |  1
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, פרסם היום (שני) ציוץ חריף נגד רה"מ נתניהו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). לפיד התייחס לאחד הראיונות האחרונים שערך ראש הממשלה לכלי תקשורת אמריקני, אשר במהלכו הזכיר האחרון את נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש. 
בציוץ שאותו פרסם ברשת החברתית, פנה לפיד לעוקביו וסיפר על אמירותיו מעוררות המחלוקת של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בזמן שישנתם, נתניהו אמר בתקשורת האמריקאית: 'מבוש לא ביקשו להתפטר אחרי ה-11 לספטמבר'". 
בהמשך הציוץ המדובר שהתפרסם ברשת החברתית  X (לשעבר טוויטר), המשיך לתקוף ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת "יש עתיד" את רה"מ בנימין נתניהו: "ההבדל בין 11 לספטמבר ל-7 באוקטובר הוא שבוש לא קיבל אזהרות מכל גורמי הביטחון שהוא מחליש את הצבא והתעלם, נתניהו כן. בוש לא מימן וסייע לבן לאדן במשך שנים, נתניהו כן. הוא אשם, והוא צריך ללכת". 
 
כזכור, לפיד מרבה להביע את התנגדותו להתנהלות הממשלה הנוכחית בכלל ולרה"מ בנימין נתניהו בפרט. בתחילת החודש הנוכחי, מתח ביקורת חריפה נגד הציבור החרדי על סוגיית חוק הגיוס שעלתה לכותרות ועוררה סערה רבה בכלי התקשורת ובמערכת הפוליטית.
בפוסט שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", כתב לפיד: "ברחובות ישראל מפגינים בימים האחרונים צעירים חרדים שצועקים: 'נמות ולא נתגייס'. לא תמותו אם לא תתגייסו. אנשים אחרים ימותו כדי להגן עליכם. אנשים אחרים מתים עכשיו כדי להגן עליכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת ? שוב הלפיד החלול !!! (ל"ת)
    אסף 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור