בארץ

בשורה חשובה לנהגים: אלו הכבישים שיחסמו לתנועה מחר

משטרת ישראל נערכת ליום שישי השלישי של חודש הרמדאן, ושינויים בהסדרי התנועה. כ-3,000 שוטרים יתפרסו ברחבי ירושלים
מערכת ice | 
חסימת כביש (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
היערכות משטרת ישראל בירושלים ליום שישי השלישי של חודש הרמדאן, ושינויים בהסדרי התנועה. גם במהלך השבוע השלישי של הרמדאן, פעלו השוטרים לאפשר לעשרות אלפי המתפללים להגיע בבטחה לעיר העתיקה בירושלים ולהר הבית, והתפילות התקיימו ללא חריגים. 
כ-3000 שוטרי מחוז ירושלים, לוחמי מג״ב וכוחות תגבור משטרתיים, בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, יפעלו ויתפרסו מחר (שישי, 29.3) ברחבי העיר ירושלים, בכדי לשמור על שלום הציבור ובטחונו, להכווין ולוסת את התנועה, ולאפשר את חופש הפולחן בהתאם להיבטי הביטחון והבטיחות הנדרשים, החלטות הדרג המדיני והערכות מצב המתקיימות מדי יום במחוז ירושלים. 
 
כחלק מההיערכות מחר, מערך הבטחון השוטף יעובה, ותתוגבר הפעילות המשטרתית בצירי התנועה, במטרה לתת מענה מיטבי לכל תרחיש ולפעול למניעת ניסיונות של גורמים עוינים לנצל את ימי הרמדאן להסתה, הפרת סדר, טרור או אלימות מכל סוג שהיא. 
במקביל נמשך טיפול נחוש ובלתי מתפשר בהסתה, בטרור ובמחוללי הפרות סדר. המשטרה קוראת לציבור שלא לתת יד לקיצוניות, להסתה ולשמועות כוזבות, לא להישמע להם ולא לקחת בהם חלק. מניסיון העבר, יש מי שרוצה לנצל את ימים אלו להפצת שמועות ופייק ניוז, תוך פרסום מעוות של המציאות ברשתות החברתיות. ביניהם ארגוני טרור וגורמי טרור, המנצלים את הרמדאן להסתה ולפרסומים כוזבים ביחס למציאות בירושלים, בעיר העתיקה ובהר הבית.
להלן פירוט השינויים הצפויים בהסדרי התנועה מחר, ביום שישי השלישי של חודש הרמדאן (29.3):
בין השעות 06:00-16:30 לערך ובהתאם לצורך, יחסמו לתנועת כלי רכב הצירים הבאים בעוטף העיר העתיקה: סולטאן סולימאן, ואדי ג'וז, דרך יריחו, שמואל בן עדיה, כביש העופל, דרך שכם, סלאח א-דין, מעלות עיר דוד, ואן פאסן, נעמי קיס.
משעות הבוקר ועד לשעות אחר הצהריים, יחסמו לתנועת כלי רכב בהתאם לצורך, הצירים הבאים: 
- שד' בר לב מצומת מטה ארצי לכיוון דרום העיר (התנועה תופנה למנהרת אשכול).
- דרך חברון מרחוב מרים החשמונאית לכיוון צפון העיר (התנועה תופנה לדרך בית לחם).
- רח' הצנחנים.
- רח' חיל ההנדסה.
- מנהרת צה״ל.
ציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרך בגין כציר חלופי. מומלץ להשתמש באפליקציות הניווט השונות ולהסתייע בתחבורה הציבורית, בפרט באזור העיר העתיקה בירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה