בארץ

בעקבות המלחמה: בצה"ל החליטו לדחות את הטקסים המסורתיים

בעקבות המלחמה, הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, החליט כי טקסי הענקת הצטיינויות לחיילים ולמפקדים, שמתקיימים בכל שנה ביחידות צה"ל, יידחו לאחר יום הזיכרון ויום העצמאות ובהתאם להערכת המצב המבצעית
מערכת ice | 
הרצי הלוי (צילום פלאש 90)
דובר צה״ל, תא"ל דניאל הגרי, הודיע היום (רביעי) כי בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי החליט לדחות את אחד הטקסים הסורתיים והיוקרתיים ביותר בצה"ל -  טקסי הענקת הצטיינויות לחיילים ולמפקדים, שמתקיימים בכל שנה ביחידות צה"ל.
על פי ההודעה הרשמית של דובר צה"ל, עדיין אין תאריך חדש לטקסי הענקת הצטיינויות לחיילים ולמפקדים, אך על פי ההודעה שהוציא דובר צה"ל הם יידחו לפחות עד לאחר יום הזיכרון ויום העצמאות ובהתאם להערכת המצב המבצעית, זאת כאמור על רקע המלחמה והמתיחות האדירה ששוררת בימים האחרונים בגבול הצפון.
 
בהודעה הרשמית שהוציא דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, נמסר כי "בעקבות המלחמה, הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, החליט כי טקסי הענקת הצטיינויות לחיילים ולמפקדים, שמתקיימים בכל שנה ביחידות צה"ל, יידחו לאחר יום הזיכרון ויום העצמאות ובהתאם להערכת המצב המבצעית". 
עוד נכתב בהודעה הרשמית שהוציא דובר צה"ל בנוגע לדחיית טקסי הענקת הצטיינויות לחיילים ולמפקדים כי "צה"ל מוקיר ומעריך את תרומתם יוצאת הדופן של המצטיינים, ויציין את הצטיינותם באופן מכובד וצנוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה