בארץ

עושים סדר: זה המדריך שיסייע לכם בניקיונות הבית לקראת חג הפסח

לקראת חג הפסח המתקרב בצעדי ענק, מעניקים מומחי מכון התקנים הישראלים מספר טיפים מיוחדים שיוכלו לסייע לכם בניקיונות הבית בזהירות הנדרשת וביעילות מירבית. לטענת המומחים, יש להקפיד על ניקוי באזורים מאווררים היטב כדי להימנע מנשימת אדי חומרי הניקוי

מערכת ice | 
מוצרי ניקיון (צילום shutterstock)
לקראת חג פסח מומחי מכון התקנים הישראלי חושפים מספר טיפים שיוכלו לסייע בניקיונות הבית לחג, בזהירות הנדרשת וביעילות המרבית. לקראת הניקיונות לחג המתקרב בצעדי ענק, מציינים מומחי מכון התקנים כי חשוב מאוד להקפיד לקרוא את הוראות השימוש במוצר. מלבד זאת, אלו מציינים כי חשוב לשים לב לסימונים הכוללים סיכונים ואזהרות בטיחות. חשוב מאוד לפעול בהתאם להוראות הספציפיות לכל מוצר.
פרט נוסף שחשוב לקראת הניקיונות בבית, לפני השימוש בחומרי הניקוי חשוב מאוד לשים לב אם השימוש בחומר הניקוי דורש ציוד מגן כגון: כפפות, משקפי מגן או הגבלת מרחק של התזת החומר – הסימון מופיע על גבי האריזה.
יש להקפיד על ניקוי באזורים מאווררים היטב כדי להימנע מנשימת אדי חומרי הניקוי. בנוסף לכך, מומחי מכון התקנים מדגישים כי במקרה של פגיעה מחומר ניקוי יש לפעול כפי שמופיע בהוראות היצרן. במידת הצורך יש לפנות מיידית לטיפול רפואי. עוד צוין כי יש להגיע לרופא או לבית החולים ביחד עם האריזה של החומר הפוגע.
לפני השימוש באקונומיקה מומלץ להסתכל על תאריך התפוגה של המוצר מאחר וריכוז החומר הפעיל דועך עם הזמן. תאריך פג תוקף הוא  בדרך כלל שנה מיום הייצור. עוד מציינים מומחי המכון, כי אסור לערבב חומרי ניקיון, בשל העובדה כי בחלק מהמקרים עלולה להתרחש תגובה כימית שיכולה לגרום להיווצרות חומר חדש רעיל ומסוכן מאוד. 
חובה לאחסן את חומרי הניקוי במקום שאינו נגיש לילדים. בנוסף, חשוב להקפיד שלא לאחסן את חומרי הניקוי בסמוך למוצרי מזון אלא בארון נפרד וייעודי להם. מלבד זאת, מומלץ לאחסן חומרי ניקוי, מסירי שומנים, פותחי סתימות (על בסיס סודיום הידרוקסיד) ואקונומיקה בנפרד מחומרי ניקוי למנקי אסלות ומסירי אבנית.
פרט חשוב נוסף, נוגע לסגירת פקק המוצר לאחר השימוש. בקניית נוזל כלים כדאי לשים לב לריכוז החומר הפעיל המוצהר על גבי האריזה. ככל שהריכוז גבוה יותר יעילותו גבוהה יותר וניתן לדללו עם יותר מים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה