בארץ

מירי רגב בהחלטה דרמטית: כך יראה טקס הדלקת המשואות

שרת התחבורה מירי רגב, הממונה על טקס הדלקת המשואות השנה, החליטה כי הטקס יתקיים ללא נוכחות קהל. רגב הצהירה מבעוד מועד שיהיו שינויים קריטיים בטקס השנה
מערכת ice |  1
טקס הדלקת המשואות ה-75 בירושלים (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
השרה מירי רגב, האחראית על טקס הדלקת המשואות ואירועי שנת ה-76 למדינה ביום העצמאות, החליטה כי טקס המשואות יתקיים ללא קהל ויצולם כבר לפני - לא ישודר בלייב. כך פורסם הערב ב-Ynet. כבר בתחילת ההדברויות על טקס המשואות הבהירה רגב כי הטקס השנה יהיה שונה במתכונתו. 
הטיעון המרכזי להחלטה זו הוא שאל הטקס היו אמורים להגיע כ-4,000 איש, מה שעלול להוות בעיה בטחונית. עם זאת, עלו טענות כי אחד השיקולים הוא החשש של רגב ממחאות במהלך הטקס.
 
כזכור, לפני מספר שבועות פורסם כי מגי טביבי (29) מגישת החדשות בערוץ 14, תנחה את טקס המשואות לצד תמיר סטיינמן (43), כתב חדשות 12 המסקר את אזור הדרום.  הבחירה בטביבי ובסטיינמן עשתה על ידי השרה מירי רגב. מדוברות מערך הטקסים נמסר: "מגי טביבי ותמיר סטיינמן הינם דמויות מובילות בתקשורת הישראלית והשילוב ביניהם מביא לידי ביטוי את האחדות הנדרשת במיוחד בעת הזו". ערב הדלקת המשואות המסורתי בהר הרצל יתקיים בערב יום העצמאות הקרוב שיתקיים השנה ב-13 במאי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה??? ברור! ביבי פוחד מצעקות, מפיספוסים?
    עמליה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי צופה עוד בטכס הזה? יש נטפליקס ויש עוד הרבה אלטרנטיבות.
    סגור