בארץ

מגי טביבי משתפת בהתרגשות: "זכות ענקית נפלה בחלקי"

מגי טביבי, מגישת חדשות 14, נבחרה להנחות את טקס הדלקת המשואות המסורתי בהר הרצל בערב יום העצמאות שייערך השנה ב-13 במאי, בחשבונה באינסטגרם כתבה: "זכות ענקית נפלה בחלקי להנחות את טקס הדלקת המשואות, דווקא בשנה כה כואבת כשמדינת ישראל בעיצומה של מלחמה חשובה וצודקת מאין כמוה"
מערכת ice |  1
מגי טביבי באולפן עכשיו 14 (צילום ויקיפדיה-Omermantzur)
מגי טביבי, מגישת החדשות בערוץ 14, זכתה להישג ענק, נבחרה על ידי שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, שמארגנת את טקס הדלקת המשואות, להנחות את טקס הדלקת המשואות המסורתי בהר הרצל במסגרת ערב יום העצמאות הקרוב שיתקיים השנה ב-13 במאי. 
היום (שלישי), טביב שיתפה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה בו היא מוקירה תודה על הבחירה בה, כתבה: "זכות ענקית נפלה בחלקי להנחות את טקס הדלקת המשואות, דווקא בשנה כה כואבת כשמדינת ישראל בעיצומה של מלחמה חשובה וצודקת מאין כמוה, כש- 134 ישראלים וישראליות עדין חטופים בעזה. נושאת תפילה לשחרורם ולשובם של לוחמינו חזרה הביתה בשלום"
 
הוסיפה בהמשך: "תודה לקדוש ברוך הוא על הזכות. מוקירה ומעריכה את הוועדה בראשותה של השרה מירי רגב" לאחר מכן מזכירה את מי שינחה עימה את הטקס "על הבחירה בי לצידו של עמיתי תמיר סטיינמן מערוץ 12. מבטיחה שנעשה הכול למען האחדות בעם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוך פחות משבוע תפרוץ מלחמה בצפון
    סלמן 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראו הוזהרתם
    סגור