תקשורת ומדיה

מגי טביבי בהישג ענק: נבחרה להנחות את טקס הדלקת המשואות

מגי טביבי, מגישת חדשות 14, נבחרה להנחות את טקס הדלקת המשואות המסורתי בהר הרצל בערב יום העצמאות שייערך השנה ב-13 במאי. ההישג של המגישה מגיע אחרי שלא נבחרה להנחות את טקס פרסי ישראל
מערכת ice |  2
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
מגי טביבי, מגישת החדשות בערוץ 14, זכתה להישג ענק, זאת לאחר שנבחרה על ידי שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, שמארגנת את טקס הדלקת המשואות, להנחות את טקס הדלקת המשואות המסורתי בהר הרצל במסגרת ערב יום העצמאות הקרוב שיתקיים השנה ב-13 במאי.
כזכור, טביבי התחרתה על הנחיית טקס פרסי ישראל לצדו של השחקן אביב אלוש, אלא שנחלה אכזבה גדולה, זאת לאחר שהפסידה במרוץ לתפקיד למיס עולם לשעבר, השחקנית וכוכבת שנות ה-90' לינור אברג'יל, שנבחרה להנחיית האירוע המתוקשר שייערך בירושלים.
 
למעשה, בכך מגי טביבי ממשיכה בתקופה הנהדרת שלה כשהיא רק בת 29 וקוטפת הישג אחר הישג כשהיא תוקעת יתד בתקשורת הישראלית. כזכור, זה ממש לא הטקס הממלכתי הראשון אותו מגישה טביבי. במרץ 2023 נבחרה להנחות את טקס הזיכרון הממלכתי לחללי ונפגעי פעולות איבה ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. נוסף על כך, במאי 2023 הנחתה מגישת ערוץ 14 את העצרת הממלכתית לציון 56 שנים לשחרורה ולאיחודה של ירושלים, יחד עם השחקן אביב אלוש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתאימה
    איציק 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התקדמות מטאורית,מגישה במקצועיות.בהצלחה
    סגור
  • 1.
    שאפו מגי טביבי ! (ל"ת)
    אסף 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור