טלוויזיה

תמיר סטיינמן ואלמוג בוקר חוגגים: הכתבים שיקבלו פרסים יוקרתיים

האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה מפרסמת את רשימת העולים לגמר ב-42 קטגוריות בתחרות פרסי הטלוויזיה לשנת 2023. בנוסף, יוענקו פרסים לכתבי הדרום והצפון שסיקרו את המלחמה. בכאן 11 יקבלו את הפרס: רובי המרשלג כתב הצפון ואיציק זוארץ כתב הדרום, בחדשות 13 לאלמוג בוקר ועלי מוגרבי ובערוץ 12 לתמיר סטיינמן, ניצן שפירא, גיא ורון ואדר גיציס.

מערכת ice |  2
אלמוג בוקר, איציק זוארץ, תמיר סטיינמן (צילום Ofer Hajayov, Ran Yehezkel/ wikimedia, shutterstock)
האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה מכריזה על רשימת העולים לגמר ב-42 קטגוריות בתחרות פרסי הטלוויזיה לשנת 2023. לתחרות הוגש 103 סדרות ותוכניות ולכן מדובר במספר שיא של תכנים.  עם פרסום המועמדים עולה כי השיאנים הם: סדרת הדרמה "חאנשי" עם 14 מועמדויות. ראש בראש עם 12 מועמדויות "אלף" ו-"קופה ראשית", "איסט סייד" עם  10 מועמדויות  ו-"גוף שלישי" עם 9 מועמדויות. 
הרבעון האחרון של 2023 הוקדש כמעט כולו למשדרי חדשות ואולפני מיוחדים לנוכח המלחמה. על כן החליטה האקדמיה להעניק פרסי הוקרה מיוחדים לכתבי מחוז דרום וצפון. אותם פרסים מוענקים לכתבים על דיווח בזמן אמת תוך סיכון חיים ב-7 באוקטובר ובחודשים שלאחר מכן.
בחדשות 13 יוענקו הפרסים לכתב הצפון עלי מוגרבי ולכתב הדרום אלמוג בוקר. ב-N12  יוענקו פרסים לכתבי דרום: תמיר סטיינמן וניצן שפירא ולכתבי צפון: גיא ורון ואדר גיציס. בערוץ "כאן 11" יוענקו פרסים לכתב הצפון הותיק רובי המרשלג ובדרום לאיציק זוארץ.  הטקס החגיגי יתקיים ב-20.5 בסינמה סיטי רמת השרון ויועבר בשידור חי ב"כאן 11".
מלבד זאת, השחקן והדוגמן יהודה לוי צפוי להתחרות מול עצמו בקטגוריית שחקן ראשי בדרמה על תפקידו בסדרת הטלוויזיה "איסט סייד" וב"גוף שלישי". גם השחקן ששון גבאי  מועמד לקבלת פרס יוקרתי. גבאי מועמד בקטגוריית שחקן משנה בסדרה קומית על תפקידו ב"אבירם כץ".
במידה ויגרוף את הפסלון, ישבור שוב את שיא האקדמיה עם פסלון 7 בקטגוריות המשחק בקולנוע ובטלוויזיה. כוכבת "קופה ראשית" מועמדת בפעם הרביעית בקטגוריית המשחק. כזכור, בעבר זכתה בשלושה פרסים על תסריט ותפקיד ראשי בסדרה "חזרות" ועל תפקיד משני ב"ריקוד האש". 
אסף אמיר יו"ר האקדמיה התייחס לטקס המדובר וציין: "האקדמיה החליטה לאחר דיונים נרחבים לפתוח את התחרות למרות המלחמה וזאת בכדי להדגיש את חשיבותה של היצירה הטלוויזיונית בישראל על כל סוגיה: יצירה תיעודית משמעותית, דרמות מרגשות וקומדיות מצחיקות, שידורי חדשות תחת אש, סאטירה נוקבת וכתבות אקטואליות. אנו מאחלים למועמדים המון בהצלחה ותודה לכל היוצרים והיוצרות שהשתתפו בתחרות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה עם ערוץ 14
    א.מ 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה שמדירים את הערוץ אין על ערוץ 14
    סגור
  • 1.
    לתעמולה 14 נותנים פרס, מדינת ישראל אבודה.
    דורון 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל נפש לתת פרס ל"כתב" מתעמולה 14. שידורי תעמולה 14 בבעלות אוליגרך רוסי וברור שמטרתם אינה טובת מדינת ישראל.
    סגור