טלוויזיה

קופה ראשית חוזרת למסך: מתי תעלה העונה החמישית?

הסדרה המצליחה של כאן 11 עובדת בימים אלה על פרק מיוחד שישודר ביום העצמאות, אחרי שהוציאה פרק מיוחד בתחילת המלחמה. מתי יתחילו צילומים של עונה מלאה?
שירה יום טוב |  2
קופה ראשית (צילום משה נחומוביץ', באדיבות כאן 11)
הסדרה המוקומנטרית "קופה ראשית" מבית היוצר של תאגיד השידור הישראלי כאן, הפכה מזמן לסמל לאומי, עם שיאי רייטינג מפתיעים שנשברו בסוף עונתה הרביעית. הקומדיה בכיכובם של קרן מור, אמיר שורוש, דב נבון ונועה קולר יצאה בעבר בפרקי ספיישל מנותקי עונה, וכך קרה גם לנוכח המלחמה בעזה, כאשר יוצרי הסדרה לא יכלו להישאר אדישים והשיקו פרק מיוחד בתחילת השנה תחת השם "קופת ברזל", עם זאת עדיין לא דווח על עבודה לקראת עונה מלאה, אך כעת נראה שהעונה החמישית כבר מתקרבת במעדי ענק.
העונה החמישית של הקומדיה המצליחה התחילה בשלב הליהוקים, ולמועמדים השונים לתפקידי העונה נשלחו הוראות לקראת האודישנים. הצילומים צפויים להתחיל במאי, רגע אחרי שידור הפרק המיוחד ביום העצמאות, מה שיתרום לחימום המנועים של ההפקה והשחקנים, ויש סיכוי שכבר בהמשך השנה נזכה לראות את הדמויות האהובות על המסך.
נזכיר כי בכאן 11 הודיעו לאחרונה על גיוס נוסף של ההפקה לטובת המורל הלאומי, הפעם בפרק מיוחד שישודר ביום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, אותו נחגוג בעוד כחודשיים ברקע המלחמה שנכון לימים אלה עדיין מלווה אותנו.
צוות השחקנים האיקוני התייצב בשבוע שעבר לשלב הראשון ליצירת הפרק - שלב ההקראה, לקראת הצילומים והעבודה המתקדמת על הפרק המיוחד שיתחילו גם הם בהמשך. בתמונות מאירוע ההקראה תועדו חוברות הטקסט שחולקו לשחקנים כשעל השער ניסוח משעשע במיוחד שמתכתב עם עם הקראת מגילת העצמאות ודבריו של הרצל, "אנו מכריזים בזאת על ספיישל קופה ראשית, ספיישל עצמאות. לפיכך נתכנסנו, אני חברי שפע יששכר, ובתוקף זכותנו הטבעית וההיסטורית, אם תרצו, אים זו הקראה!" כשעל תמונתו של הרצל מודבקות פיו של השחקן יגאל עדיקה שמשחק בסדרה את מנהל רשת "שפע יששכר".

 
העונה הרביעית של הסדרה שהסתיימה בקיץ האחרון, זכתה לנתוני רייטינג גבוהים לרבות מיליוני צפיות ביוטיוב ובדיגיטל של כאן. הסדרה זכתה בארבעה פרסי האקדמיה לטלוויזיה הישראלית בהם פעמיים ברציפות לסדרה הקומית הטובה ביותר. בשנת 2019, הסדרה הביאה כבוד גדול לישראל כאשר הייתה מועמדת לפרס האמי הבינלאומי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צריך להפיץ אותה בחו"ל (ל"ת)
    ... 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תנו לסדרה הזאת למות כבר
    אנונימי 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סדרה חרושה והיא לא כזו מצחיקה נמאס
    סגור