בארץ

הוול סטריט ג'ורנל: המתקפה האיראנית צפויה להתקיים בימים הקרובים

על רקע ההכנות של ישראל מול המתקפה האיראנית, מפרסם "הוול סטריט ג'ורנל" כי גורם מקורב להנהגה האיראנית מציין שלמרות תוכניות התקיפה נידונות, טרם התקבלו החלטות סופיות בנושא
מערכת ice | 
היערכות לתגובה איראנית (צילום מסך חדשות קשת 12)

היום (שישי) חשף העיתון "הוול סטריט ג'ורנל" כי על אף האיום האיראני אשר עמו מתמודדת ישראל בימים האחרונים, אשר צפוי להתרחש תוך 24 עד 48 השעות הקרובות,  גורם המקורב להנהגה האיראנית ציין כי על אף שתוכניות התקיפה נידונות, עדיין לא התקבלו החלטות סופיות בנושא.


ההכנה של מדינת ישראל למתקפה הישירה שתבוצע על ידי איראן, החלה לאחר שזו איימה  באופן פומבי וברור כי תגיב על התקיפה שנערכה בדמשק. כזכור, על אותה פעולה צבאית של צה"ל בדמשק, הדגישה איראן כי מדובר ב"תקיפה אווירית ישראלית על מבנה דיפלומטי". כידוע, באותה מתקפה נהרגו בכירים צבאיים איראנים, כאשר ביניהם חוסל איש כוח קודס האיראני.

לטענת גורם אמריקאי אשר בקיא בנושא, מתקפת איראן על ישראל תתקיים בתוך מספר ימים. רה"מ בנימין נתניהו הגיב לאיומי המתקיפה על ישראל: "מי שיפגע בנו, ניפגע בו. אנחנו ערוכים לענות על כל צרכי הביטחון של מדינת ישראל, הן בהגנה והן בהתקפה".
כזכור, תקיפת צה"ל בדמשק נערכה סמוך למתחם השגרירות האיראנית. במתחם חוסלו לא מעט בכירים צבאיים איראנים וביניהם חוסל מוחמד ריזא זאהדי, אשר משמש כמפקד בכיר בכוח קודס האיראני בסוריה. זאהדי, לשעבר מפקד זרוע האוויר והחלל של משמרות המהפכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה