בארץ

ג'ו ביידן בארץ: זו השכונה שתיקרא על שמו

שם השכונה שלכם עומד להשתנות? ראש עיריית חיפה, יונה יהב, הצהיר בהתרגשות כי בכוונתו לקרוא לשכונת מגורים בעיר על שמו של נשיא ארצות הברית. בנוסף, הודיע כי משנה הבאה תלמידי העיר ילמדו ערבית

מערכת ice | 
ביקור ג'ו ביידן בישראל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
יונה יהב, ראש עיריית חיפה הודיע אמש (שלישי), כי בשל תמיכתו בישראל של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן לאורך מלחמת חרבות ברזל והאיום האיראני, בכוונתו לקרוא לשכונת מגורים בחיפה על שמו.
על פי עמוד האינסטגרם של חיפה קריות, הודיע יהב כי: "ברצוני לבצע את המהלך כאות הוקרה על תמיכתו של הנשיא האמריקאי במדינת ישראל". עוד הודיע יהב, במהלך אירוע הרמת כוסית בעיר, כי החל משנת הלימודים הבאה, בבתי הספר העירוניים בעיר, החל מכיתה ב', התלמידים יתחילו ללמוד את השפה הערבית.
 
בנוסף, ראש עיריית חיפה פנה אמש בפניה דחופה אל חבר הכנסת משה ארבל ומנכ''ל המשרד רונן פרץ, בשל המצב הביטחוני המורכב, בקשה לאישור מיוחד להנחה לתושבים בתשלומי הארנונה ולהקלה בהסדרת החובות הקיימים בעיר.
בבקשתו של יהב נכתב: "המציאות הקשה בה אנו מצויים כיום, כשמאות ואלפי בתי-אב בחיפה מגויסים למלחמה, ואנו מתבשרים, חדשות לבקרים, על סגירתם של עסקים שלא צלחו את חודשי המלחמה אינה מתורגמת, לדידי, למענה הולם ונדרש למחיר הכלכלי שגובה הלחימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה