בארץ

יוסף חדאד בהישג מרגש: ישיא משואה בטקס הדלקת המשואות

טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות יתקיים בסימן ה-7 באוקטובר ו"הגבורה הישראלית". על כן, יוסף חדאד ואלה קינן נבחרו על ידי השרה מירי רגב להשיא משואה כנציגי חזית ההסברה הישראלית
מערכת ice |  11
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה, freepik)
השנה, בצל טבח ה-7 באוקטובר והמלחמה המתמשכת בעזה, קיבלה הממשלה את המלצת השרה הממונה על טקס המשואות, שרת התחבורה מירי רגב, לשנות את התקנות לבחירת משיאי המשואות ולאפשר למספר נבחרים ונבחרות להשיא משואה יחד, כמייצגים-שותפים של אחת מפניה הרבות והשונות של הגבורה הישראלית. 
במקביל למתקפת הטרור האכזרית על יישובי הנגב המערבי, הותקפה ישראל במאמץ מתואם ואדיר ממדים בתקשורת וברשתות החברתיות - הפצת מידע שיקרי ומניפולטיבי, שימוש בעשרות אלפי זהויות בדויות וקמפיינים שטופי שנאה במימון של מאות מיליונים. מול כל אלה מצאה ישראל את עצמה בודדה במערכה, מול גורמים רבי-עוצמה ששמו להם למטרה לפגוע בעצם זכותה של מדינת ישראל להתקיים ולהגן על לאזרחיה. 
   
כנגד כל אלה התייצבו אזרחים ואזרחיות שבחרו לא לעמוד מנגד ובחוסר אונים. גיבורים וגיבורות אלה פועלים ללא לאות, תוך שהם נחשפים להטרדות ואיומים רבים מספור, על מנת לספר את סיפורה של מדינת ישראל ולחזק את מעמדה בעולם.
השרה מירי רגב קיבלה את המלצת הועדה הציבורית ובחרה ביוסף חדאד ואלה קינן כנציגי חזית ההסברה הישראלית, להשיא את אחת משתיים עשרה משואות הגבורה בהר הרצל, ביום העצמאות תשפ"ד.
יוסף חדאד, בן למשפחה ערבית נוצרית מחיפה, התנדב לשירות קרבי בצה"ל, שירת כמפקד ונפצע קשה במהלך מלחמת לבנון השנייה. לאחר שהשתקם החליט להקדיש את חייו למען ההסברה הישראלית בעולם תוך הדגשת השותפות בין יהודים לערבים. בשנת 2018 הקים את עמותת "ביחד- ערבים זה לזה" אשר מקדמת את שילוב הערבים בישראל תוך קידום וצמצום הפערים ועידוד גיוס לצבא ולשירות הלאומי.
החל מ-7 באוקטובר 2023 עם תחילת מלחמת חרבות ברזל, החל חדאד במסע הסברה נרחב ברשתות החברתיות בעד ישראל כשהוא חושף את פשעי חמאס והג'יהאד האסלאמי. חדאד משמיע את קולם של רבים מערביי מדינת ישראל הגאים באזרחותם הישראלית וחפצים בחיים של שותפות ושלום. 
תכניו אפשרו למיליונים רבים להיחשף לפניה האמיתיות של החברה הישראלית – חברה המקריבה את עצמה לטובת ערכים של שלום, מוסריות ואהבת האדם. חרף איומים רבים על חייו ממשיך חדאד באומץ במאבקו להשמעת קולה של ישראל.
אלה קינן היא בלוגרית טיולים ומשפיענית רשת ישראלית.  כנכדה למקימי קיבוץ כפר עזה וכקצינה במילואים לא יכלה לעמוד מנגד בעת שהחלו מתקפות על מדינת ישראל ברשתות החברתיות עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל. אלה הסבה את כל פעילותה ברשתות החברתיות לטובת המאבק ההסברתי למען מדינת ישראל.
קינן יצרה וקידמה את ההאשטג hamasisisis# שתפס תאוצה בכל העולם. בפעילותה ברשת החברתית טוויטר נאבקה בתכנים מעודדי הסתה של משפעיני רשת וסייעה בהסרת ערוצים תומכי טרור. 
אך גולת הכותרת של פעילותה היא ניהולה של רשת עולמית, בת עשרות אלפי מתנדבים, אשר תפקידם להגיב באופן מידי לאירועים ולחולל באמצעותם תהודה למסרים ולתכנים שמייצגים את הסיפור הישראלי.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ראוי בהחלט צריך להיות שר ההסברה של ישראל (ל"ת)
    דבי 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    הצלחתך, הצלחתנו
    לילי 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאחלת לך את כל הטוב שבעולם. כן ירבו כמותך...
    סגור
  • 8.
    דרוזי
    דרוזי 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יום העצמאות הזה בשנה זו רק דרוזים צריכים להדליק משואות לא יוסף ולא בטיךךךךך הדרוזים הם היסוד בהגנה על המולדת ולא כל המלקקים למיהים
    סגור
  • 7.
    יוסף חדד
    גבי 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלוף האלופים אין מישהו ראוי יותר ממנו מלח הארץ שכל הסמולנים יילכו קפרא עליו
    סגור
  • 6.
    היה צריך להדליק לבד !
    טל 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש לו מספיק סיבות צריך לשמש כדוגמא לערבי ישראל. וגם כמסביר הלאומי שלנו. משואה לא מספיקה בשבילו.
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    אין ראוי מיוסף מלח הארץ
    אריק 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הלוואי והיה לי בן כמוך נכד כמוך יוסף אתה גאווה למדינת ישראל אוהבים אותך אח יקר
    סגור
  • 4.
    אין בחירה יותר טובה מזו
    אאא 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יוסף, אנחנו אוהבים אותך
    סגור
  • 3.
    הכי ראוי (ל"ת)
    עדי 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    ע 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא צריך להגיד כלום, מגיע להם להדליק אפילו שלוש משואות
    סגור
  • 1.
    כבוד לכולנו. ראוי בהחלט (ל"ת)
    סחתיין 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • יוסף חדאד
    פינקלשטיין 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראוי בהחלט.
    סגור