בארץ

יעקוב שחר ומכבי חיפה ביוזמה מרגשת: "תהפוך למותג בכל הארץ"

מועדון מכבי חיפה, ארגון "וראייטי" ו"סיסמה לכל תלמיד" בשיתוף פעולה: לראשונה בישראל נחנך מרכז דיגיטלי חדשני וייחודי בבית הספר לכדורגל של מועדון מכבי חיפה
מערכת ice |  1
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
בטקס מרגש, נחנך אתמול (7.5) המרכז הדיגיטלי החדשני בבית הספר לכדורגל של מועדון מכבי חיפה - "קצף" שבחיפה, זאת במסגרת התוכנית החינוכית "האדם לפני השחקן". 
הטקס התקיים במעמד נשיא המועדון, יעקב שחר, נשיא "וראייטי ישראל" ויו"ר "סיסמה לכל תלמיד", אודי אנג'ל, ושחקני מכבי חיפה בעבר ובהווה. את הטקס הנחה אנדי רם, טניסאי העבר הגדול בישראל וכוכב "גולסטאר" ששיתף כי חלומו האמיתי היה להיות כדורגלן, אלא שאבא שלו ז״ל "משך אותו באוזן לטניס והשאר היסטוריה".  
במסגרת התוכנית, חניכי בית הספר לכדורגל והליגה מקבוצות הבנים והבנות לוקחים חלק בפעילות ייחודית במרכז הלימוד הדיגיטלי החדשני, שהוקם במיוחד במגרש האימונים, על מנת לספק חוויה ייחודית ומעשירה. 
 
המרכז המתקדם כולל ציוד מחשוב חדשני, מסכי מגע, מחשבים ניידים, משקפי VR ועוד. לצד האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים, מעניק ארגון "סיסמה לכל תלמיד" תוכנית פדגוגית ייחודית והדרכה מותאמת, שבה החניכים בונים באמצעות בינה מלאכותית את תוכנית האימון האישית שלהם, ולאחר מכן מיישמים אותה הלכה למעשה על כר הדשא. במהלך התוכנית, רוכשים חניכי בית הספר מיומנויות בתחום הכדורגל לצד קבלת סל כלים עשיר ומיומנויות חשובות של המאה ה-21 כמו למידה עצמית, חשיבה ביקורתית, יזמות וחדשנות טכנולוגית. 
התוכנית "האדם לפני השחקן" היא תוכנית שמוביל מועדון "מכבי חיפה" בשיתוף עם ארגון "וראייטי" ו"סיסמה לכל תלמיד" לקידום ערכי השוויון, הסובלנות והדו-קיום, ברוח עולם הספורט וכן לעידוד שיח של קבלת האחר במדינת ישראל. התוכנית כוללת מספר פרויקטים של יזמות בספורט, "משפחות מתארחות", "מוזיאון מכבי חיפה", "מקוונים מחדר ההלבשה".
יעקב שחר, נשיא מועדון הכדורגל: "בפעם הראשונה בישראל מועדון כדורגל לא רק מקנה מיומנויות כדורגל, אלא גם מטפח ומקדם את מיומנויות המאה ה-21 של דור העתיד. אני בטוח שהתוכנית הזו תהפוך למותג בכל הארץ".  
 אודי אנג'ל נשיא "וראייטי ישראל" ויו"ר "סיסמה לכל תלמיד": "שיתוף הפעולה המבורך הוא הגשמה של חלום אישי שלי, בו שלושה ארגונים עם חזון חינוכי משותף חוברים יחדיו ומוציאים אל הפועל תוכנית מגוונת, עשירה וערכית. מעבר להקניית מיומנויות טכנולוגיות, התוכנית מקדמת נדבך מהותי של ערכים חברתיים חשובים שיסייעו לתלמידים להפוך לאנשים אכפתיים ורגישים חברתית לפני הכול. אני רוצה להודות ליעקב שחר על השותפות בתוכנית שמגלמת פוטנציאל אדיר לקדם את ילדי ישראל ולהוביל שינוי חיובי בשיח החברתי במדינה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יישר כוח גדול (ל"ת)
    נעם לוי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור