בארץ

תיעוד: אוטובוס שהסיע תלמידות בדרך לאילת נרגם באבנים

אוטובוס שהסיע נערות אולפנה מגבעת שמואל הותקף באבן סמוך לאילת, ואחת השמשות התנפצה. למרבה המזל לא היו נפגעים
מערכת ice |  2
אוטובוס נרגם באבנים (צילום מתוך טוויטר)
עוד עדות לאבדן המשילות בנגב: אוטובוס שהסיע נערות הותקף באבן על כביש 90 סמוך לאילת ואחת השמשות שלו התנפצה. במזל לא היו נפגעים.
האירוע התרחש היום אחר הצהריים (שני) כאשר אוטובוס ובו נסעו תלמידות אולפנת אמי"ת מגבעת שמואל, שנסע בדרך לאילת, הותקף בין מצפה רמון לציחור, כביש 90 סמוך לכביש 40. על פי העדויות רכב ובו צעיר בדואי עקף את האוטובוס משמאל, ותוך כדי עקיפה השליך אבן גדולה לעבר האוטובוס.
 
האבן ניפצה את השמשה השמאלית בחלקו האחורי של האוטובוס. למרבה המזל, אף אחת מהתלמידות לא ישבה בחלון שהתנפץ, ולא היו נפגעים מהרסיסים. האוטובוס המשיך בדרכו והגיע לאילת בשלום. אחת התלמידות, איילת פפר, צילמה את המקרה בטלפון הסלולרי שלה, והסרטון הופץ ברשתות החברתיות.
 
מנהל האולפנה סיפר: "נהג בדואי צעיר עקף אותנו בכביש 90, ותוך כדי עקיפה השליך אבן שפגעה בחלון. השכבה הראשונה התנפצה, והבנות נבהלו. עצרנו את האוטובוס, הרגענו אותן, והזעקנו את המשטרה והצבא שפתחו במרדף אחריו. אנחנו ממשיכים בטיול כרגיל".
להורי התלמידות כתב המנהל: "עברנו יום מקסים ואנחנו בדרך לאילת. כמה קילומטרים לפני העיר נזרקה אבן על אחד האוטובוסים, והתנפצה השמשה החיצונית (הפנימית נשארה בשלמותה). כולן בסדר, אנחנו ממשיכים לאילת".
מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה ומחפשים אחר הנהג התוקף.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מקווה שאיתמר בן גביר
    בני 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעשה לזה סוף נמאס מהערבושים הארורים
    סגור
  • 1.
    הטלת אבן דינה כארוע חבלה לכל חולשה בדרך. (ל"ת)
    דין 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור