בארץ

ח"כ ינון אזולאי: "להשעות לצמיתות את הבריון המסוכן הזה״

הסערה הציבורית בעקבות דבריו של נתן זהבי מתחילה לבעור מכיוון סיעת ש"ס, שקוראת להשעותו מהתחנה לאלתר 
דוד זולדן | 
ינון אזולאי (צילום הכנסת)
ח״כ ינון אזולאי מש"ס בתגובה לדבריו של שדרן הרדיו נתן זהבי: ״איש השמאל נתן זהבי, פוער את פיו בשידור כאחרון האנטישמים נגד ציבור שלם, ומבזה את התפילין הקדושות ששמרו עלינו אלפי שנים. ושאבותינו מסרו את נפשם בשבילם. האמירות המטורפות של זהבי עוברות בשקט כמעט בדממה, ללא שום גינוי. אני קורא להנהלת הרדיו 103FM להשעות במידי ולצמיתות את הבריון המסוכן הזה״.
כאמור, נתן זהבי השתלח בשידור חי: "כל הדרעקעס האלה, לכו קיבינימט עם ההדלקת נרות ועם התפילין". עוד ציין זהבי כי: "הייתי שמח לו כמה מכם היו היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור".
 
איש התקשורת נתן זהבי עורר סערה ציבורית לאחר שבשידור חי ברדיו 103FM איחל כי חרדים ודתיים יקשרו את התפילין לגרון ויתלו את עצמם. "כל הדרעקעס האלה, מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך, תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע, לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות, ועם ההדלקת נרות ועם התפילין".
לדברי זהבי, "הייתי שמח לו כמה מכם היו היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור".
גם ח"כ אוריאל בוסו מש"ס הגיב לדברים ואמר: "ממש לא מזמן כולם זוכרים איך סיימו מרצ את יום הבחירות על הזלזול בתפילין, ככה צריך להיות עם נתן זהבי אם יש טיפה של כבוד להנהלת רדיו 103fm".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה