בארץ

צפו: איימן עודה סרב בתוקף להצטלם ליד דגלי ישראל

יום ההשבעה של הכנסת ובצל הפיגוע הרצחני באריאל, יו"ר חד"ש ח"כ איימן עודה סרב להצטלם לתמונה המסורתית של חברי הכנסת ליד דגלי ישראל וסמל המדינה. כשהתבקש על ידי הצלמים להצטלם בכניסה למשכן הבחין עודה בדגלים והסמלים וסימן בידו לאות סירוב
דוד זולדן |  2
איימן עודה (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)
יו"ר חד"ש, ח"כ איימן עודה, סרב להצטלם לתמונה המסורתית של חברי הכנסת ליד דגלי ישראל וסמל המדינה. היום (שלישי) כאמור מתקיימת בכנסת השבעת הכנסת ה-25 וחברי הכנסת על פי גינוני הטקס מקבלים סרט עיטור לתלייה על החליפה, תעודת חבר כנסת וגם מוזמנים לתמונה על רקע דגלי ישראל בכניסה למשכן הכנסת.
ח"כ עודה שהגיע היום, קיבל את הסרט והתעודה אולם כשהתבקש על ידי הצלמים להתייצב על הבמה על רקע הדגלים וגינוני הטקס, הבחין עודה בדגלי ישראל וסמל המנורה וויתר על ההזמנה בהפגנתיות.
 
אחרי חילופי ההאשמות והצהרות האחדות של ראש הממשלה יאיר לפיד, ראשי הקואליציה היוצאת ייפגשו היום לקראת הישיבה המשותפת באופוזיציה. המפגש יתקיים יומיים אחרי שנתניהו קיבל מהנשיא יצחק הרצוג את המנדט להרכבת הממשלה.
בפגישה ישתתפו יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, יו"ר העבודה מרב מיכאלי ויו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס. יו"ר מפלגת חד"ש-תע"ל איימן עודה, שיהיה גם הוא באופוזיציה עם חמישה מנדטים, לא הוזמן לכינוס אחרי שבמהלך מערכת הבחירות ניסו במחנה של לפיד להתנער מהרשימה ככל הניתן, ועוד לפני כן סירבה הקואליציה בראשות בנט להישען עליה בכנסת.
אחת הסיבות העיקריות לכך היא העמדות הקיצוניות שהשמיעו נציגי המפלגה לאורך הבחירות, כשזכורה במיוחד עאידה תומא-סלימאן שכינתה את מחבלי גוב האריות "שהידים". היום, אגב, סירבה לחזור בה מאמירתה בפני הנשיא הרצוג. וכאילו לא די בכך הרי שגם עודה לא מוסיף באקט ההפגנתי מול הדגל לחימום היחסים בינו לשותפיו באופוזיציה העתידית ובפרט נוכח הפיגוע הרצחני שאירע באריאל היום.  
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוח לעזה,יש שם מספיק דגלי בל0תין! (ל"ת)
    ראובן 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תסבירו לי עוד פעם מדוע אדם התומך בטרור ונגד האינטרסים
    דגכ 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של מדינת ישראל נמצא בכנסת, מפלגתו אינה רצויה פה
    סגור