בארץ

רני רהב זועם: "120 חברי הכנסת מתבקשים באופן מיידי לחוקק חוקים"

"רצח אחד של חף מפשע בחולון הספיק לאזרחי ישראל, רצח של עשרות נשים חפות מפשע הספיק לעם ישראל", כתב רהב באינסטגרם
מערכת ice | 
רני רהב (צילום פייסבוק/ רני רהב)
רב היחצנים, רני רהב, כועס על מצב האלימות במדינה. רהב העלה בחשבון האינסטגרם שלו תצלום של ידיעה מעיתון ידיעות אחרונות, עם הכותרת "אלימות ללא גבולות", שממשיכה עם המילים: "נתוני המשטרה ומשרדי הבריאות והרווחה מציגים את המספרים שמאחורי מכת המדינה".
לאחר מכן, מופיעים המספרים עצמם: אלימות גופנית: 54,572 תיקים מתחילת שנה, אלימות במשפחה: 31,285 תיקים מתחילת השנה, אלימות מינית: 7,871 תיקים מתחילת השנה, אלימות בכבישים: 1,367 תיקים מתחילת השנה, אלימות בבית חולים: 5,316 תיקים מתחילת השנה, קטנים החשודים באלימות: 4,835 תיקים מתחילת השנה. זה מה שהיה לרהב לומר על הנתונים: "די לאלימות! 120 חברי הכנסת מתבקשים באופן מיידי לחוקק חוקים נגד אלימות באופן יותר חריף וחזק! רצח אחד של חף מפשע בחולון הספיק לאזרחי ישראל, רצח של עשרות נשים חפות מפשע הספיק לעם ישראל ויפה שעה אחת קודם".
 
מוקדם יותר החודש, רהב שלח מסר אחר לממשלה המתממשת, כאשר דיבר על רצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל והמבצע - יגאל אמיר: "אם למישהו מ-15 המופלאים של ישראל יש איזה כוונה לבקש חנינה לרוצח מתועב שישכח מזה! יש חוק רצח ראש ממשלה וזה לכל החיים! שלא תעלו בדעתכם שזה יקרה כי זה לא יקרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה