בארץ

לראשונה בישראל: אלופי העולם יערכו דו קרב יוקרתי

אירוע גמר תחרות השחמט הבינלאומית יוליוס בר ייערך בתל אביב ויפגיש בין שניים מהכישרונות המבטיחים ביותר בענף
מערכת ice | 
שחמט (צילום אנספלאש)
לראשונה בישראל יתקיים השבוע אירוע גמר של טורניר שחמט מוביל, שיפגיש את הכוכבים העולים של ענף השחמט העולמי, Julius Baer Challengers Champion. באליפות יתמודדו זה מול זה שני שחמטאי הפלא הצעירים בעלי השמות הצבעוניים: רמשבבו פראגנננדהה ופרנב ונקאטש.
פראגנננדהאה ראמשבאבו, ההודי בן ה-17, הוא רב-אמן הודי ו GM- הרביעי הכי צעיר בהיסטוריה (נכון לאפריל 2021) וכן הוא היה המאסטר הבינלאומי הצעיר ביותר בהיסטוריה, בעודו בן 10. בתחילת השנה, פראגנננדהאה הדהים את העולם כשניצח את אלוף העולם המכהן, מגנוס קרלסן.
 
יריבו בתחרות, פרנב ונקאטש, נחשב להבטחת שחמט גדולה גם הוא בהודו, כאשר הוביל את מדינתו לזכייה במדליית הזהב הראשונה שלה באולימפיאדת הנוער העולמית של שנת 2022.
"Julius Baer Challengers Champion", הינה תחרות שחמט יוקרתית המנוהלת בידי "Play Magnus Group" ונתמכת על ידי קבוצת ניהול העושר השוויצרית המובילה, Julius Baer. קבוצת השחמט הוקמה בידי מגנוס קרלסן עם זכייתו בתואר אלוף העולם בו הוא מחזיק מזה עשור. מטרתה, לקדם מעורבות של נוער בענף השחמט, לפתח כישרונות צעירים, לקדם שוויון מגדרי בספורט ולמצוא את הכוכבים הבאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה