בארץ

מדליקים נר שני לזכרו של עידו אביגל בן ה-5 שנהרג במבצע שומר חומות

ג'ימבורי חדש נפתח בשדרות, לזכרו של הילד עידו אביגל בן ה-5 שנהרג מפגיעת טיל בביתו, במבצע שומר חומות
מערכת ice | 
הדלת נר לזכרו של עידו אביגיל (צילום שני כהן)
כ-150 מוזמנים הגיעו אתמול בערב (יום שני ה- 19.12) לחנוך בשדרות את מתחם הג'ימבורי החדש, שיפתח לזכרו של הילד עידו אביגל בן ה-5 שנהרג מפגיעת טיל בביתו, במבצע שומר חומות. את הג'ימבורי יזמו והקימו זכייני רשת קפה גרג בשדרות: ג'ורג'י אוקרט ושמעון אלחרט, לזכרו של עידו, שנהג לשבת באופן קבוע בסניף יחד עם אימו שני.
האירוע נערך בשעות הערב בנוכחות ראש עיריית שדרות אלון דוידי, אימו של עידו ז"ל שני אביגל, בני משפחה, חברים ותושבי העיר. האירוע החל בקוקטייל חגיגי בהשראת חג החנוכה, שכלל בין היתר: סופגניות, לביבות וקישוט סניף גרג באורות החג, חשיפת מתחם הג'ימבורי החדש והדלקת נר שני.
 
ג'ורג'י אוקרט ושמעון אלחרט, הזכיינים של גרג, פתחו את הערב ואמרו: "הג'ימבורי יפתח מהיום לקהל הרחב והוא יכלול מגוון רחב פעילויות, מתקנים ומשחקים לילדים מגילאי 3 חודשים עד גיל 5. כמו כן בתוך הג'ימבורי יוצבו גם 'ספסלי חברות', במסגרת פרויקט חברתי שמטרתו לעודד קירוב חברתי".
שני אביגל, אימו של עידו ז"ל אמרה: "עבורי פתיחת הג'ימבורי זו סגירת מעגל, ישבתי עם עידו בסניף גרג שדרות בתדירות גבוהה מאוד. בפעם האחרונה שישבנו עידו, אני והאחיין שלי, אמרתי להם שהם מפריעים במשחק שלהם לאנשים שאוכלים...מרגש אותנו מאוד שיש לילדים כעת מקום לשחק, להשתולל ולרוץ. זה מרגיש לי ממש מחובר לעידו ומשמעותי עבורי".
ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, חתם את האירוע בהדלקת נר שני של חנוכה ואמר: "חנוכה הוא חג שמח, והיום אנו מקיימים את מצוות ההדלקה ונהנים מזמן האיכות המשפחתי. תודה להנהלת גרג על ההחלטה להקים ג'ימבורי לרווחת התושבים ולזכרו של עידו אביגל ז"ל. אני מאחל לכל תושבי שדרות ומדינת ישראל חג של אור ושמחה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה