בארץ

קרן על שם ח"כ אבי מעוז גייסה 100 אלף שקלים למצעד הגאווה

בעקבות ההתבטאויות של ח"כ מעוז נגד הקהילה הגאה בכלל ומצעד הגאווה בפרט, נפתח קמפיין גיוס לחיזוק המצעד, מארגני הקמפיין הודו לח"כ מעוז במכתב מיוחד
מערכת ice | 
אבי מעוז (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון)
"רצינו להביע את רחשי ההערכה שלנו עבור פועלך להעלאת הנראות של מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים בקרב הציבור בישראל", כך נפתח מכתב ההוקרה ששלח הבוקר (רביעי) הבית הפתוח לגאווה וסובלנות בירושלים לחבר הכנסת ממפלגת נועם אבי מעוז. על המכתב חתומים שני יושבי הראש המשותפים של הארגון: יונתן ולפר ונעם יבין.
כזכור, הבית הפתוח בירושלים הקים קרן על שמו של אבי מעוז בעקבות הבטחותיו לפעול לביטול מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים. "זו חרפה שיש מצעד, בטח בירושלים", אמר ח"כ מעוז בראיון שהעניק בתחילת החודש. "אני אדאג לבטל אותו - זו בושה וחרפה".
בבית הפתוח הבטיחו כי כל התרומות לקרן אבי מעוז יופנו לקיום מצעד הגאווה בבירה, וכי על כל תרומה ישלח לחבר הכנסת מכתב תודה אישי. מאז, תרמו יותר מ-1,000 אנשים כ-100 אלף שקלים והיום כאמור, קיימו את הבטחתם.
 
"אין ספק כי ישנם ציבורים שלמים בישראל שהלהט"ב בתוכם לא היו זוכים לדעת כי יש קהילה הממתינה לקבל אותם בזרועות פתוחות, לולי העבודה הקשה שלך בהעלאת המודעות לקיומן של התארגנויות להט"ביות שוחרות שלום, אהבה וחופש במדינת ישראל" נכתב, "אנא ראה מכתבנו זה הן כהזמנה אישית להשתתף במצעד הגאווה והסובלנות, והן כהבהרה חד משמעית כי המצעד בירושלים יתקיים איתך או בלעדיך" לשון המסמך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה