בארץ

מהשפעות הממשלה החדשה: מנכ"לית משרד החינוך התפטרה מתפקידה

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, הודיעה על סיום כהונתה במשרד החינוך, זאת בזמן שהממשלה החדשה של ישראל מושבעת: "קדמנו משימות גדולות ורבות ופעלנו לשיקום האמון באמצעות יצירת שותפויות רחבות"
מערכת ice | 
הכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, הודיעה היום (חמישי) על סיום כהונתה במשרד החינוך, זאת בזמן שהממשלה החדשה של ישראל מושבעת. מדובר בכהונה שלישית שלה בתפקיד מנכ"לית המשרד. היא נכנסה לכהונה זו בימים קשים ומורכבים, בהם מגפת הקורונה שטרפה את סדרי ושגרות היום יום.
בזמן כהונתה, היא עבדה על תכנית אסטרטגית במסגרתה יצאו לדרך מספר תכניות לאומיות, בהן: רפורמת הבגרויות במקצועות המח"ר (מורשת, חברה ורוח), התכנית לגמישות ניהולית (גפ"ן), העברת הגיל הרך לאחריות משרד החינוך והסדרתו במערכת החינוך, התכנית ללימודי היי-טק, התכנית ללימודי אקלים, התכנית ללימודי אנגלית החל בגני הילדים ובכיתות א-ב, תכנית החומש לחברה הערבית וקידום לימודי ליבה במגזר החרדי.
 
המנכ"לית שטאובר ציינה: "קדמנו משימות גדולות ורבות ופעלנו לשיקום האמון באמצעות יצירת שותפויות רחבות. האתגרים רבים והמשימות גדולות למכביר. המערכת תידרש להמשיך את המלאכה החינוכית העצומה שהחלה. להקשיב לקולות העולים מהשטח ולטייב את העבודה ואת המשימות. את הפעולות ואת התכניות. לגלות גמישות לצרכים העולים מן השדה החינוכי ולהמשיך את שיתוף הפעולה ההדוק בין כל יחידות המשרד ושל המשרד עם כל השותפים החשובים לדרך - השלטון המקומי, מנהלי מחלקות החינוך, מנהלי בתי הספר וצוותי החינוך, מנהיגות ההורים ומועצת התלמידים ארגוני המורים וכל מי ששותף בהשגת המטרות, ולפעול יחד לחיזוק מעמד צוותי החינוך ותנאי עבודתם". 
"אני בטוחה שמחנכי ישראל יירתמו מתוך הבנת גודל השעה וחלון ההזדמנויות שעומד בפני המערכת, יישמרו על ערכי מגילת העצמאות ומטרות החינוך הממלכתי לטובת בוגרי המערכת ולמען עתידה של החברה בישראל וחוסנה של מדינת ישראל. אני מודה לשרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון על האמון, השותפות המלאה והאמיצה להוביל יחד מהלכים שרואים את טובת התלמידים וצוותי החינוך ותכניות לאומיות שחיוניות למערכת החינוך ולמדינת ישראל".
"אני מודה לאנשי המשרד, לצוותי החינוך ולכל השותפים הנוספים שלנו שעבדו איתי בשיתוף פעולה ובמרץ לקידום העשייה החינוכית. אני מאחלת הצלחה רבה לשר החינוך הנכנס חה"כ יואב קיש ולשר במשרד החינוך חה"כ חיים ביטון ולצוותים המקצועיים שלהם". המנכ"לית שטאובר הוסיפה, כי היא תבצע תהליך חפיפה מסודר כדי להבטיח כניסה מסודרת של שר החינוך הנכנס, יואב קיש, לתפקיד ואת המשך עבודתה הרציפה של מערכת החינוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה