בארץ

הצל מתמוגג: "זאת תחילתה של תקופה"

הראפר ופעיל הימין מתרגש לקראת כניסתה של הממשלה החדשה ברשותו של בנימין נתניהו ומברך על כך ברשתות החברתיות
מערכת ice | 
הצל
הממשלה ה-37, ממשלת נתניהו השישית, תושבע היום (חמישי), זאת לאחר שהרכבת הקואליציה הגיעה לסיומה בתום לא מעט דרמות - כאשר מספר חברי כנסת בליכוד נותרו בידיים ריקות ולא ימונו לשרים, מה שיכול לגרום לנתניהו ולממשלה החדשה לא מעט צרות ואתגרים, שעלולים להוביל לכך שהממשלה הנוכחית לא תמצה את כהונתה ולא תשלים 4 שנים בשלטון, על אף ההשבעה החגיגית.
מבין המברכים על כניסת הממשלה החדשה לכהונה, אפשר כמובן למצוא את אחד מפעילי הימין הקולניים ביותר - הצל. הראפר התחיל את היום עם ברכה לכבודו של ניר ברקת, כאשר העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה לצידו של ברקת עם הכתובית: "מזל טוב לאח היקר שלי ניר ברקת על מינויו לשר הכלכלה של ישראל אין ראוי ממך ובהחלט זכינו".
 
בהמשך, הצל העלה תמונה עם תצלום מסך משידור של חדשות 12, בו נכתב על הכוונה להעביר את מג"ב להיות תחת אחריותו המלאה של השר לביטחון לאומי הנכנס, איתמר בן גביר וכתב: "בוקר טוב מג"ב תכירו את הגב מפלדה שלכם ... זאת תחילתה של תקופה". בנוסף, הצל גם בירך על היוזמה להעלות את שכר החיילים ב-20%, כאשר העלה צילום מסך נוסף משידור של קשת 12, שפרסם את הבשורה וכתב: "ממשלת התיקון יוצאת לדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה