בארץ

מירי רגב בהחלטה ראשונה שפותחת חזית עם מיכאלי

מי שהייתה דוברת צה"ל יודעת דבר או שניים על הטמעת מסרים ומבינה היטב כי הקרב על התודעה חשוב לא פחות ומחליטה לבטל את הקו העיצובי והצבע הסגול בפרסומי המשרד שהיו מזוהים עם השרה הקודמת מרב מיכאלי ומפלגת העבודה
דוד זולדן | 
מירב מיכאלי ומירי רגב (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
החלפת צבע, זו ההחלטה הראשונה של מירי רגב שרת התחבורה החדשה-ותיקה מירי רגב שהחליטה להחזיר את צבעי בכחול והלבן לפרסומי המשרד וזאת, לאחר שבשנה החולפת הצבע הוחלף לסגול שהיה זהה לעיצוב מפלגת העבודה של מיכאלי.
מי שהייתה דוברת צה"ל יודעת דבר או שניים על הטמעת מסרים ומבינה היטב כי הקרב על התודעה חשוב לא פחות ומחליטה לבטל את הקו העיצובי והצבע הסגול בפרסומי המשרד שהיו מזוהים עם השרה הקודמת מרב מיכאלי ומפלגת העבודה.
 
לשכת רגב פרסמה הודעה לפיה: "השרה הנחתה לפני מספר דקות את סמנכ"ל כוח אדם להעביר הנחיה לכלל אגפי המשרד, חברות, תאגידים, וגופים הכפופים למשרד להחזיר את צבעי המשרד לצבעיו המקוריים כחול ולבן. הדבר מתייחס לכלל הפרסומים, קמפיינים, לוגואים, תשדירי שירות ועוד של המשרד על אגפיו השונים".
מדובר במכה כואבת למיכאלי משום שמדובר ביוזמת יו"ר העבודה אשר מיום כניסתה למשרד התחבורה, העיצוב של כל פרסומי המשרד שונה לצבע זהה לצבעי הרקע בפרסומים של מפלגת העבודה של מפלגת העבודה. רגב גם החליטה שלא לקיים טקס החלפת תפקידים עם השרה היוצאת מרב מיכאלי ולנהל חפיפה שקטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה