בארץ

מירי רגב מקבלת אש מכיוון לא צפוי: "טעות ענקית"

על רקע כוונת השרה לא לקדם את פרויקט המטרו, היא זכתה לביקורת מבית, כאשר אחד מפעילי הימין הבולטים קורא לה לחשב מסלול מחדש
מערכת ice |  5
מירי רגב (צילום פייסבוק/מירי רגב)
עם חזרתה של מירי רגב למשרד התחבורה, ההכרזה הראשונה שלה הייתה איום שלא לקדם את פרויקט המטרו, אם לא יוקצו יותר משאבים לפריפריה. ההכרזה זכתה לביקורת מכיוון מפתיע - פרשן ערוץ 14, שמעון ריקלין, אחד התומכים הגדולים של מחנה נתניהו. כך הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ערב טוב למירי רגב. לא בגלל שאני גר בתל אביב, אלא בגלל שאני מאמין בגם וגם. אל תבטלי את פרויקט המטרו שינסה להקל את התנועה ולו במעט בגוש דן. זו טעות ענקית. במקביל את צריכה לדרוש מספיק תקציב להגברת חיבור הפריפריה למרכז וגם את פרויקט הרכבת לאילת שפקידים עיוורים לא מבינים כמה הוא חשוב".
"אגב לגבי נתיבי התחבורה הציבורית אני חושב שמירי רגב צודקת. הם עומדים כמעט ריקים במשך רוב שעות היום וגורמים לפקקים מיותרים למשל בכביש מספר 1 העולה לירושלים", הוסיף ריקלין. 
 
אחד הגולשים, הגיב לדבריו של ריקלין וכתב: "ברגע שיעשו רק בתל אביב ויוותרו בשלב הזה על כל הארץ, לא יקרה כלום גם בעוד עשור. ברגע שהיא תעכב את תל אביב הכל ירוץ ומייד לכולם. צריכים להפסיק להשקיע קודם בתל אביב אחכ בכל הארץ. זו מלכודת לתקיעת הפריפריה", למה שהוא הגיב: "תל אביב וגוש דן זה המרכז הכלכלי של ישראל. זה רק יתקע את ישראל. לא מבין בכלל את הקשר בין השניים. יש מספיק כסף להחליט על המשך המטרו והשקעה מסיבית במקביל בחיבור הפריפריה. באותה מידה היא יכלה לומר שלא נקנה F-35 עד שלא יחברו את הפריפריה.. לא רציני".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מירי רגב מבטלת את המטרו
    אתי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרת תחבורה מעולה עם ראש על הכתפיים המטרו זה חלם יהרסו את התחבורה יהרסו בתים יסרטנו אנשים בקרינה אלקטרומגנטית יכניסו את האנשים 30 מטר מתחת לאדמה בארונות קבורה שבעלי הוא יבנו מגדלים והאזרחים ישלמו להם משכנתא כל החיים + ביליון שקל להטיב עם בעלי הון לבניית המטרו זאת שחיתות הבתים שלנו והרכוש שלנו זה של המטרו יהרסו מה שרוצים ויקחו את האדמות יעבירו את המטרו מתחת לגני ילדים ובתים ימטטו את כל המדינה בשביל שתעווי בצע יכניסו את תושבי המדינה לגטו של גוש דן בכסף היו יכולים לבנות תשתיות בכל הארץ לישובים חדשים ולפזר את התושבים במדינה הכי מאויימת בעולם ולא למשכן את חיי התושבים ולסחוט מהם כספים לטובת בעלי ההון ולעביר חוקים שנת"ע מעל לחוק רק מוח חולני ונבל יכול להמציא דבר נורה כזה גם גנבתה וגם ירשתה זה חוק המטרו
    סגור
  • חייה בסרט
    שמואל 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מבין שאת לא ממאות האלפים שגרים מגדרה אשדוד אשקלון ועד חדרה וחיפה ועובדים בגוש דן. כיום להגיע לעבודה בגוש דן זה סיוט של מדינת עולם שלישי כשרכבת ישראל קורסת עם שירות מזעזע... אז ברור שבתור מובטלת מהצד שלא נמצאת במרוץ העכברים הזה כשאלו אותם העכברים שמחזיקים את המדינה על הכתפיים. אז תמשיכי עם עם תארויות הקשר של כדור הארץ שטוח...אנו מדינה קטנה מאוד בגודל ונגזר עלינו להיות צפופים עד שיבוא המשיח... אז מטרו הוא חובה מאתמול.
    סגור
  • 2.
    כמובן מדינת תל אביב קודמת לכול !!! (ל"ת)
    אסף 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 1.
    איזה טיפשות
    אירית 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לא מתאימה בכלל לתפקיד חבל מאוד
    סגור
  • מטרו תחילה באופקים. (ל"ת)
    בעז 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור