בארץ

יפה בן דויד מסמנת את אבי מעוז: "ייתקל בהתנגדות שלנו"

סערת אבי מעוז מסרבת לדעוך ואת השקט התעשייתי שהשרה סביבו מאיימת יפה בן דוד להפר באבחה אחת
דוד זולדן | 
יפה בן דוד, אבי מעוז (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, אוליביה פיטוסי)
מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד מתערבת ומפנה אצבע מאיימת לממשלה נוכח הסמכויות במשרד החינוך שניתנו ליו"ר נעם אבי מעוז: "כל ניסיון להתערב לאנשי החינוך בתכנים הנלמדים בבתי הספר יתקל בהתנגדות".
מזכ"לית הסתדרות המורים אמרה את הדברים בוועידת אשמורת: "כל ניסיון להתערב לאנשי החינוך בתכנים הנלמדים בבתי הספר, או להעדיף תוכן כזה על פני תוכן אחר – יתקל בהתנגדות שלנו. ואתם יודעים איך אנחנו מגיבים". "רק המנהלים יקבעו את התכנים".
 
הסערה סביב הרשות לזהות לאומית – יהודית במשרד ראש הממשלה שבראשה יעמוד סגן שר במשרד ראש הממשלה – ח"כ אבי מעוז יו"ר מפלגת נעם מסרבת לדעוך. בן דוד מסרבת להשלים שבמסגרת התפקיד אמור מעוז להיות אחראי על חלק מהתכנים שייכנסו למערכת החינוך במדינת ישראל. כזכור כבר חתמו כמה מאות מורים לאזרחות על עצומה במחאה על ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו. המורים טענו כי ההסכמים הקואליציוניים עם מפלגות נעם, הציונות הדתית ועוצמה יהודית ״מבשרים על אג'נדה גזענית וקיצונית ועל כוונות חברי הממשלה המיועדים לנצל את כוחם על מנת לחבל במערכת החינוך״. כעת מקבלים המורים ואנשי ההוראה רוח גבית מבן דוד ויתכן כי זוהי רק יריית הפתיחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה