בארץ

סטודנטים ערבים הפגינו באוניברסיטת ת"א והיללו מחבלים

עשרות סטודנטים ערבים הפגינו בכניסה לאוניברסיטת ת"א נגד מבצע כוחות הביטחון בג'נין. ח"כ אלמוג כהן שעבר במקום התעמת עם אחד מהם וחטף ממנו דגל פלסטין
מערכת ice |  1
אוניברסיטת תל אביב (צילום shutterstock)
עשרות סטודנטים ערבים מתא חד"ש הפגינו היום (שני) בכניסה לאוניברסיטת תל אביב, במחאה על המבצע של כוחות הביטחון במחנה הפליטים בג'נין בשבוע שעבר, שבו נהרגו כתשעה מחבלים פלסטינים. המפגינים שרו שירי הלל לאסירים ולמחבלים הפלסטינים וקראו להבעיר את הרחובות.
במהלך ההפגנה עבר במקום ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית שהתעמת עם אחד המפגינים וחטף ממנו דגל פלסטין. ח"כ כהן אמר כי מטרתו היא לוודא שהמשטרה תאכוף את חוק ההסתה לטרור ותמנע הנפת דגלי פלסטין בהפגנה.
 
מול המפגינים הערבים ניצבו כמה עשרות סטודנטים מתנועת "אם תרצו" שהניפו דגלי ישראל. שי רוזנגרטן, ראש אגף חינוך בתנועה, אמר כי הם "דורשים לאסור מיידית את תומכי המחבלים. סטודנטים שמפגינים בעד מחבלים יש להרחיק מיידית מהרחוב, זו סכנת חיים לסטודנטים".
 
מאוניברסיטת תל אביב נמסר בתגובה: "האוניברסיטה היא הגדולה והמגוונת ביותר בישראל ועל כך גאוותה. יחד עם זאת, בימים כואבים אלו, האוניברסיטה קוראת לציבור הסטודנטים לגלות סובלנות ולהימנע מקריאות שמעודדות אלימות ופגיעה בחפים מפשע. אשר להפגנה המדוברת, יצוין כי ההפגנה התקיימה בשטח פתוח לציבור מחוץ לאוניברסיטה, אשר בו הסמכות לאשר או להגביל קיום הפגנות הינו של המשטרה, ועל כן האוניברסיטה לא אישרה את קיומה של ההפגנה או הנאמר בה. כמו כן, ככל שבהפגנה נשמעו אמירות שהביעו תמיכה באלימות, יודגש כי האוניברסיטה מסתייגת ומגנה אמירות אלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תומכי טרור= מחבלים לכל דבר
    דן 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולנו בעד חוק גזר דין מוות למחבלים, אותו מבקש להעביר השר בן גביר. אך מעבר לכך, גם תומכי טרור, כמו הסמרטוטים המפגינים בעד השאהידים, חייבים להיות מקוטלגים כמחבלים לכל דבר. מי שמפגין למען רוצחים מתועבים, מקומו לא בין בני האדם.
    סגור