קריירה ולימודים

מרצה באוניברסיטת ת"א תועד מקלל מפגינים בעד הרפורמה במשפט

סטודנטים מאוניברסיטת ת"א המזוהים עם ארגון אם תרצו הפגינו בעד הרפורמה המשפטית. מרצה בכיר זעם עליהם, איים שלא יקבלו מלגות וקילל "פשיסטים מזד**ם, מקומכם לא באוניברסיטה". צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
אוניברסיטת תל אביב (צילום shutterstock)
איש סגל אקדמי בכיר בביה"ס לפיזיקה ואסטרונומיה באוניברסיטת תל אביב תועד אתמול (שני) מקלל סטודנטים שהפגינו בקמפוס בעד הרפורמה של שר המשפטים יריב לוין. המרצה קרא לעברם "פשיסטים מזד**ם, מקומכם לא באוניברסיטה", והפנה אצבע משולשת.
ד"ר בני טרכטנברוט, מרצה לפיזיקה באוניברסיטה, זעם למראה הפגנת הסטודנטים המזוהים עם ארגון "אם תרצו", התומך ברפורמה. לטענת הסטודנטים הוא איים עליהם שצילם אותם ושהם לא יקבלו מלגות.
 
אחד המפגינים צילם את המרצה בחזרה בטלפון הנייד שלו וזעק כלפיו שהוא מודה שהוא מפלה סטודנטים על רקע פוליטי. בתגובה המרצה הפנה אצבע משולשת לעברו, וקילל. כשנשאל שוב אם יפלה על רקע פוליטי השיב: "אתה לא יודע מה זה צחוק, יא מטומטם". כשהמפגין המשיך לשאול שאלות, הגיב המרצה: "אימא שלך זו*ה".
 
בארגון אם תרצו הפיצו את סרטון המרצה ובין התגובות שנכתבו למשל: "איש כזה לא ראוי ללמד סטודנטים".
אוניברסיטת תל אביב מסרה בתגובה: "החוקר מסר שהוא מתנצל שהוא נגרר לאמירות לא הולמות ואומר שהוא יותר משמח שבשעורים שלו משתתפים סטודנטיות וסטודנטים מכל מגדר ומכל מגזר ללא כל אבחנה כל שהיא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד אחד שחושב שיש לו מנדט על התבונה. יאללה לך הביתה ושת (ל"ת)
    צביקה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור