בארץ

ההבטחה של הנשיא הרצוג לנפגעות בפרשת סרסור הסוהרות

נשיא המדינה נפגש עם הסוהרות שנפגעו בפרשת סרסור הסוברות ושמע את טענותיהן. בפגישה נכחו גם אשת הנשיא מיכל ועו"ד המייצגת את הנפגעות בתיק האונס
מערכת ice | 
יצחק הרצוג (צילום אהרון קרון פלאש 90)
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש אתמול (שלישי) עם שתיים מהסוהרות שנפלו לכאורה קורבן לאונס ומעשים מגונים מצד האסיר הביטחוני מחמוד עטאללה בחסות קציני הכלא. הפגישה התקיימה בבית הנשיא בירושלים. לצד הנשיא נכחו בפגישה גם רעייתו מיכל הרצוג ועו"ד קרן ברק המייצגת את הסוהרות שעומדות במרכז הפרשה.
לפי פרסומים במהלך הפגישה סיפרה הקורבן כי נאנסה לכאורה על ידי עטאללה. בנוסף לכך, הנפגעת סיפרה כי עטאללה דרש מקצין המודיעין ניסים פיניש לשבץ אותה לעבוד אצלו וכך הסיפור התחיל. "התגייסתי לצה"ל עם מוטיבציה גדולה לשרת את המדינה ובמקום זה ריסקו לי את הנשמה", סיפרה בדמעות.
הנפגעות סיפרו לנשיא המדינה ורעייתו את תסכולן ואכזבתן מכך שפרקליט המדינה עמית איסמן טרם קיבל החלטה בתיק. לדבריהן הן שיתפו פעולה לאורך כל החקירה וכי הן מצפות שההכרעה בתיק תתקדם. בתגובה לדברים הנשיא הרצוג הבטיח לבדוק מדוע ההכרעה בתיק מתעכבת.
 
 בנוסף, הסוהרות ציינו בפני הנשיא הרצוג את אכזבתן מהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שהתחייב לפני הבחירות שיקים ועדת חקירה לפרשת הסוהרות אך מאז שמונה לתפקיד מסרב לחזור על ההתחייבות וביקשו מהנשיא שיסייע להן בהקמת ועדת חקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה