בארץ

אמסלם מגיב לראשונה למינוי: "בשם השם נעשה ונצליח"

אחרי שהמשבר בליכוד הגיע לסיומו ודוד אמסלם קיבל את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו והצטרף לממשלה, השר הטרי אמסלם מגיב: "נעתרתי לבקשתו של ראש הממשלה"
דוד זולדן |  1
דוד אמסלם (צילום פלאש 90/ גילי יערי)
השר הנכנס דודי אמסלם מגיב לראשונה על החלטת רה"מ נתניהו למנותו לשר: "מתוך רצון לדאוג ולהשפיע על אופיה היהודי של המדינה והממשלה הלאומית שהוקמה ע"י בנימין נתניהו וסיעות הימין, נעתרתי הערב לבקשתו של רה"מ להצטרף לממשלת ישראל-כשר במשרד המשפטים, שר במשרד לשיתוף פעולה אזורי, והשר המקשר בין הממשלה לכנסת. בעזרת ה' נעשה ונצליח".
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע רשמית על צירופו של דודי אמסלם לממשלה. לפי הסיכום: אמסלם יכהן כשר במשרד המשפטים, שר לשיתוף פעולה אזורי והשר המקשר בין הממשלה לכנסת. בהודעת הליכוד נכתב כי אמסלם נענה לבקשת נתניהו. הדרך להסכם לא הייתה סוגה בשושנים ואמסלם עמד על כך שהתפקיד של שר במשרד המשפטים יגיע עם סמכויות נרחבות אותן סירב לוין לחלוק עם שותפו החדש.
אמסלם יחליף את יואב קיש בשניים מתפקידיו, אחרי שהוא שימש כשר לשת"פ אזורי וכשר המקשר בין הממשלה לכנסת מאז השבעת הממשלה. קיש אישר כי הגיש את התפטרותו לממשלה מהתיקים והסמכויות שיועברו לשר הנכנס.
 
"לאחר הסיכום בין ראש הממשלה לבין חברי, ח"כ דודי אמסלם, על כניסתו לממשלה, הגשתי כעת את התפטרותי לראש הממשלה מתפקידי כשר המקשר והשר לשיתוף פעולה איזורי" כתב קיש ואיחל: "המון בהצלחה דודי, הצלחתך הצלחתנו!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עם ישראל אוהב אותך דודי (ל"ת)
    גיא קולק 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור