בארץ

כך רמת גן תחגוג את חג הפורים ואת חגיגות ה-100 לעיר

בחודש הקרוב רמת גן תחגוג מאה שנים להיווסדה ובמקביל גם את חג הפורים. לכבוד המאורעות המרגשים העירייה תשיק פרויקטים במיוחדים על גבי בניינים אייקונים בעיר שיוארו בצבעים וסרטונים מבוססי בינה מלאכותית
מערכת ice | 
מוזיאון רמת גן (צילום צילום הדמיה גיא רומם)
בחודש מרץ, לצד חגיגות חג הפורים, העיר רמת גן תחגוג 100 שנים להיווסדה ולכבוד המאורע המשמח והמרגש העירייה מודיעה היום (א') על רצף חגיגות מיוחדות ובהם פרויקט חדש במסגרתו שלושה בניינים אייקונים בעיר יוארו בצבעים חגיגיים ועם איורים מבוססי בינה מלאכותית.
במסגרת הפרויקט החגיגי, יצבעו בנייני מוזיאון רמת גן, בניין המשטרה וכל כיכר רמב"ם. במוזיאון הקיר החיצוני יציג סרטוני וידאו על בסיס AI, בניין המשטרה יספר את סיפור הפריצה של מחתרת אצ"ל לאותו בניין בתקופת המנדט הבריטי והפרויקט בכיכר רמב"ם יהפוך למיצג אינטראקטיבי שיאפשר לקהל הרחב לקחת חלק ולצייר, לצבוע ולסרוק את הציור שלהם - והוא יתעורר לחיים על גבי המבנים במקום.
 
המיצגים יופיעו על הבניינים בשעות הערב בין 18:00-23:00 ובתאריכים 5-9.3. המיצג בכיכר רמב"ם יתקיים בין השעות 12:00-17:00 בתאריכים 6-9.3, כולל ביום קרנבל הפורים בעיר.
ראש עיריית רמת גן, מר' כרמל שאמה הכהן: "פורים שמח ברמת גן! אנחנו ממשיכים עם קונספט בניינים מספרים, שהחל בחנוכה עם בניין עלית המפורסם ומבנים נוספים בעיר, ולרגל חג הפורים החלטנו ברמת גן לעטות תחפושות על חלק מהמבנים האייקונים בעיר- בניין המשטרה, בניין המוזיאון וכיכר רמב"ם המחודשת. אני מזמין את תושבי העיר והאזור, להגיע לאירועים השונים, בכיכר רמב"ם, בשכונות – להתחפש, לבלות וליהנות בחיק המשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה