בארץ
שווה את ההמתנה? מומחים רבים טוענים לתקלות בהשקת הרכבת הקלה
פרויקט הקו האדום היה תקווה של רבים לפתרון משבר הפקקים במדינה. כעת, מצטרפת לדחייה של הפעלת הקו אזהרות מפי מומחים שטוענים שיתכנו תקלות בהשקת הרכבת הקלה
פרויקט הקו האדום, שאמור לפתוח את פרויקט הרכבת הקלה עלול להתברר לסיוט עבור רוב האוכלוסייה. הפרויקט, שידע מספר לא קטן של דחיות עלה עד כה למדינה כ- 20 מיליארד שקלים.
גורמים בפרויקט מתריעים כי אחד הבעיות היא בלימת חירום אוטומטיות של רכבת או של כל הרכבות. אחד הגורמים המעורים בפרטים אמר לישראל היום: "הכל פה טלאים על טלאים, וזה קרה בעקבות הלאמת הפרויקט. יש פה מערכת אינטגרציה מאוד מורכבת – צריך לחבר בין מערכות איתות לבין מערכות הרכבת, לבין המסילה, לבין החשמל שזורם פנימה וכוח האנרגיה, לכן העולם הגדול הבין שצריך קונסורציום. צריך גורם אחד שמחבר בין כולם".
עוד הוא הוסיף כי: "אין בעולם רכבת קלה שנוסעת 11 ק"מ מתחת לאדמה, ואם כן, זה מטרו. אין בעולם מערכת איתות שעובדת לרכבות קלות במנהרות כאלה ארוכות, ולכן לקחו מערכת של מטרו ועשו לה התאמה. זאת בעיה בפני עצמה. בנוסף, מערכת האיתות שהיא המודרנית ביותר צריכה להתחבר עם מערכות ההפעלה המיושנות ברכבות מסין. מהיום שזה יתחיל לפעול, בכל פעם תהיה תקלה אחרת".
עוד ב-
ממשרד התחבורה נמסר: "מיזם הקו האדום נמצא בימים אלה בשלבי בדיקות והרצות לקראת הפעלתו המסחרית. שלב הבדיקות וההרצות של קו הרכבת נועד לאתר תקלות ובעיות בתפעול הקו ומבוצע בכל פתיחה של קו רכבת חדש בעולם."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



