בארץ

שמעון ריקלין במסר לנתניהו: "אל תחזיר את גלנט"

על פי ריקלין, להחזיר את גלנט לתפקידו תהיה לא פחות מ"השפלה" למחנה הביביסטי והוא פנה להעביר את המסר הזה לכיוונו של ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו
מערכת ice | 
שמעון ריקלין (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
שמעון ריקלין, מגיש ערוץ 14 ואחד הביביסטים הבולטים בישראל, מאשים את שר הביטחון ב"טרפוד" של הרפורמה המשפטית. בימים האחרונים ישנם קולות רבים משני המחנות - אלו שבעד ואלו שנגד הרפורמה, להחזיר את גלנט לתפקידו, כאשר כל חטאו של שר הביטחון היה להביע את החשש שלו להשפעת החקיקה על המצב הבטחוני, הרגיש כל כך ממילא.
 
על פי ריקלין, להחזיר את גלנט לתפקידו תהיה לא פחות מ"השפלה" למחנה הביביסטי והוא פנה להעביר את המסר הזה לכיוונו של ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו. כך הוא כתב: "שלום לראש הממשלה נתניהו. אל תחזיר את גלנט שיצר את כל המהומה שטירפדה ברגע האחרון את הרפורמה לתפקידו. לא מגיע לו. ולא מגיעה לנו ההשפלה הזו".
 
ובנוגע לחדשות החמות של היום, אם תהיתם - גם את הזיכוי של רומן זדורוב, ריקלין מייחס לכך שיש לעשות רפורמה במערכת המשפט, כאשר כך צייץ המגיש: "הזיכוי המהדהד של זדורוב. רק מחדד את מה שאנחנו אומרים מזה שנים: שיש בעיה קשה בפרקליטות בלי קשר לביבי לא ביבי. ושצריך ליצור מנגנון שידע לקרוא לסדר פרקליטים שסרחו. כמו שי ניצן. או לסיים את סאגת רות דוד. אפילו הפרקליטות אינה מעל החוק. הגיע הזמן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה