בארץ

בעקבות אמירת המפכ"ל: מנסור עבאס וקובי שבתאי בשיחה חריגה

מפכ"ל המשטרה שבתאי שוחח אתמול עם ח"כ מנסור עבאס. שיחה זו מגיעה לאחר פרסום ההתבטאות של המפכ"ל שאמר לגבי גל הפשיעה במגזר הערבי: "זה הטבע שלהם"
מערכת ice |  5
מנסור עבאס (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
על פי פרסום ב-N12, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי שוחח עם ח"כ מנסור עבאס לאחר פרסום השיחה אמש בין שבתאי לבין השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. המפכ"ל הבהיר לעבאס כי דבריו הוצאו מהקשרם ועבאס מצידו דרש ששבתאי יתנצל פומבית.
ח"כ עבאס הוסיף בשיחה והסתייג מהאמירות שיוחסו למפכ"ל שבתאי וביקש ממנו לחזור בו פומבית. עבאס הביע את הערכתו למאמצי המפכ"ל בשנתיים האחרונות במיגור הפשיעה והאלימות והעבודה המשותפת שהייתה להם.
 
בנוסף, עבאס הביע את הערכתו גם על הובלת המאמצים וההשקעה האדירה שהביאה לירידה חשובה בשנת 2022 ברמת הפשיעה בחברה הערבית, והדגיש את הצורך בהמשך יישום התוכנית שגובשה בשותפות עם רע"ם בשנה שעברה.
כזכור, בשיחה שפורסמה אתמול צוטט המפכ"ל מגיב לאמירת בן גביר לגבי גל הרצח בחברה הערבית ועל איך ניתן למנוע את מקרי הרצח האלו: "הם רוצחים אחד את השני. זו המנטליות של הערבים". היחסים בין מפכ"ל המשטרה לשר האחראי עליו נראים מתוחים מאי פעם כאשר במשטרה שיחררו הודעה המאשימה את המשרד לביטחון לאומי ואת בן גביר בהדלפות משיחה פרטית.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מפכל
    מחמד 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולה בראש
    סגור
  • 3.
    אין
    מחמד 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפכללללל חחחח
    סגור
  • 2.
    מפ כלום
    מחמד 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון מפכל בסוגריים אדון. נגיד לך בפשטת.אתה וכול הכנסת שלך כן שלך.מעוניינין במה שקורה תספר לאהבלים שלך שזה מנטליות שכחת שיש ערבים לא בעד אלימות ויש גם תסתכל בהפגנות ממש אך היהודים לא כולם אבל גם יש בהם המון ברברים אתם לא מודים ולא צריכים לראות העולם רואה ולא תוכלו להסתיר את הברבריות שלכם גם ומדנית ישראל לא יהודים ולא ערבים נהנים לחיות בה.ומה שחשוב רנחנו יודעים שהמדניה יכולה לעצור הכול את כול קלק הפשע אתם לא מעוניינים ועוד משהו אם אתם בתוכחם שונאים את אצמכם אך תאהבו אחרים ימפכל נעל נעל נעל ישונאים את עצמכם
    סגור
  • 1.
    זה באמת הטבע שלכם, אלימות ערבית ברברית ידועה. (ל"ת)
    לא להתנצל 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כן
    מני 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסתכל על המגזר היהודי ברחובות אדון מנטליות שכחת שיש ערבים רופאים לך תרפא את עצמך בהצלחה תיזהר שהרופא יהיה ערבי חחח
    סגור