בארץ

פיגוע דריסה בטיילת בתל אביב: תייר איטלקי נרצח

יוסף אבו ג'אבר, תושב כפר קאסם בן 45, דהר ברכבו על הטיילת, פגע בשישה הולכי רגל והתהפך במדשאה של גן צ'רלס קלור, שם הוא נוטרל על ידי קצין משטרה שהיה בסביבה
מערכת ice | 
פיגוע ירי בתל אביב (צילום איחוד והצלה)
אלסנדרו פאריני, תייר מאיטליה בן 36 נרצח ו-7 בני אדם נפצעו אמש (שישי) בפיגוע דריסה סמוך לגן צ'ארלס קלור בטיילת בתל אביב. המחבל הוא יוסף אבו ג'אבר, תושב כפר קאסם בן 45, בעל עבר פלילי אך ללא רקע ביטחוני.
אבו ג'אבר דהר מדרום לצפון על הטיילת, פגע בשישה הולכי רגל והתהפך במדשאה של גן צ'רלס קלור. קצין משטרה ששהה בתחנת הדלק הסמוכה, שמע את ההתהפכות הרכב ורץ לעבר המדשאה עם פקחי יחידת השיטור העירוני (סל"ע) של עיריית ת"א. כאשר הגיעו אל הרכב, הם הבחינו בנהג מנסה להגיע לחפץ דמוי רובה שהיה עמו, וניטרלו אותו.
 
כתוצאה מהדריסה, נקבע במקום מותו של פאריני, ונפצעו באורח קל עוד חמישה בני אדם - כולם תיירים: גבר בן 74, גבר בן 39 ונערה בת 17 נפצעו בינוני. גבר בן 50, אישה בת 70, גבר כבן 31 ואישה כבת 27 נפצעו קל. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים איכילוב ווולפסון. נסיבות האירוע נחקרות ביחידה המרכזית של מחוז ת"א  ושב"כ. ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לגייס את כל פלוגות מג"ב למילואים.
הפיגוע הקטלני בתל אביב קרה פחות מיממה לאחר פיגוע הירי בבקעת הירדן, בו נרצחו שתי אחיות. אימן של הבנות עדיין מאושפזת במצב קשה מאוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה