תקשורת ומדיה

איילה חסון תחת מתקפה: "בעלך לא גנב את הכסף?"

אחרי שאיימה בתביעה נגדו, הח"כ לשעבר ממשיך להתגרות באיילה חסון ומגביר קצב אש נגד העיתונאית הבכירה 
דוד זולדן |  4
אילה חסון, מיקי רוזנטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ לשעבר מיקי רוזנטל מגיב לעיתונאית והמגישה, איילה חסון בעקבות האיום בתביעה: "על הגב שלך איילה? לא מכיר אפילו עלוקה שהיתה מסתכנת. זה טרמפ ישיר לגיהנום. תסבירי לציבור מה בדיוק שקרי. בעלך לא גנב את הכסף? לא נהנית ממנו?"
לאחר שמיקי רוזנטל, חבר הכנסת לשעבר מטעם 'העבודה' והעיתונאי הוותיק, השמיע אמש (רביעי) טענות קשות ולא מבוססות נגד איילה חסון, מגישת כאן 11, שנגדה טען כי ידעה על גניבה שבוצעה ממנו לכאורה על ידי בעלה ואף הציע לה לתבוע אותו, העיתונאית החליטה להסיר את הכפפות ולהיעתר לבקשתו.  
 
חסון הגיבה לשרשור של רוזנטל בטוויטר בו הסביר את המקרה וכתבה: "מיקי רוזנטל, אני מבינה שקשה להיות אדם לא רלוונטי, אתה מנסה לחזור לתודעה על הגב שלי, כמו עלוקה. לעלוקות מהסוג הזה אני לא נוהגת להגיב, אבל על השקר השפל והבזוי הזה אתה תשלם ביוקר. ניפגש בתביעת הדיבה".
כזכור, רוזנטל כתב בטוויטר: "דיברתי בתכניתו של רביב דרוקר על איילה חסון והשיטות העיתונאיות הנלוזות שלה - וחברים ביקשו פרטים. אז הנה הקטע המצורף וההסבר: שי נשר, בעלה של חסון, ואני היינו שותפים בתכנית טלוויזיה ששודרה ב”קשת״. הוא ניהל את החשבונות וגנב מהקופה המשותפת 200 אלף שקל. תפסתי אותו… ואירית אמבר, המפיקה דאז של ״קשת״ מונתה כבוררת. אמבר קבעה ששי נשר צריך להחזיר לי 200 שח. נשר סירב. מהכסף שנטל נשר שלא כדין נהנתה גם רעייתו". 
רוזנטל המשיך וכתב בציוץ הארסי שלו: "מסקנה: איילה חסון היא גנבת…העובדות כולן נכונות. המסקנה - מגמתית). סיפרתי את כל הסיפור כדי להראות כיצד עושה איילה חסון ״תחקיריה״….אגב, תביעה מצידה תתקבל בשמחה. והנה הקטע"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הבנתי
    פרח 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו הבנתי איזה יופי נזרוק בוץ אולי זה יפגע. זה לא הוא שבנה בבית שלו בניה לא חוקית לכאורה? כנראה החליטו להכפיש את שמה לפגוע בה מקווה שתתבע אותו. נמאס מסתם הכפשות
    סגור
  • 3.
    חסון משרתת של מושחתיהו, מחריב הבית השלישי
    מוטי קירשנבאום 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איילה חסון כבר מזמן לא עיתונאית. היא רכילאית חצר זולה בשירותו של הדיקטטור הגדול, הנאשם מספר 1, מושחתיהו. תת רמה של הופעה טלויזיונית!!! מגישה ומרכלת כמו זקנה בסלון ביתה. רק משקרת ומסיתה. איך זה קרה? ירדה מהפסים מתישהו. או שמקבלת טובות הנאה...
    סגור
  • 2.
    אתה ענקקקק מיקי רוזנטל
    רויטל 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    באמת קצנו כבר בעיתונאות המייללת שלה הרכילות והצהוב שהיא מפיצה כל הזמן הנה עוד איפה שהחלטנו להפסיק לשתוק ולך איילה ולעל איגוד עיתונאי מטעם של ערוץ 14 בסוף אנחנו ננצח ומי שהוא רק בלון נפוח יצטרך או לשים לעצמו סיכה כבר או להמשיך לחפש תורמים לשמור לו אוויר חם בינתיים שיהיה לכם סופ"ש מענג
    סגור
  • 1.
    איילה חסון, מחזק אותך,מאמין לך 100 אחוז. (ל"ת)
    עופר 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור