בארץ

ביבס על הכוונת: נתניהו נגד האיש החזק בליכוד

רצונו של נתניהו להדיח את ביבס מתפקידו כיו״ר הוועדה המוניציפלית של הליכוד מגיע אחרי התנגדותו של ביבס לחוק קרן הארנונה והרפורמה המשפטית
מערכת ice |  1
חיים ביבס (צילום מרים אלסטר פלאש90)
לאור התנגדותו לחוק קרן הארנונה והרפורמה המשפטית, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל להדיח את חיים ביבס מתפקידו כיו״ר הוועדה המוניציפלית של הליכוד לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, כך דיווח הכתב הפוליטי של ynet יובל קרני. כמו כן, דווח כי המועמדים המובילים להחליפו הם שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת ושר התרבות והספורט מיקי זוהר. 
 
ביבס, ראש העיר מודיעין־מכבים־רעות, יו"ר השלטון המקומי וחבר ליכוד, היה מהקולות המובילים נגד חוק קרן הארנונה, שתעביר חלק מכספי הארנונה העסקית של הרשויות החזקות למטרות תמרוץ בנייה בעיריות חלשות.
בדיון היום בכנסת, אמר ביבס: “החוק הזה לא מקובל על השלטון המקומי. אנחנו מתנגדים לו והתנגדנו לו מראשית. הוא מנוגד לכל תפיסה מוניציפליות, ויחסי שלטון מרכזי-שלטון מקומי". הוא הדגיש: "היינו מאוד שמחים אם הפרק הזה היה יורד מסדר היום ללא הצבעות - ונשכח מההיסטוריה. אבל כולנו מבינים שהמשחק מכור מראש ברוב הקואליציוני האוטומטי שיש כאן. מתוך ההבנה הזו, פעלנו בכל דרך אפשרית לצמצם ולמזער את הנזקים שנגרמים כתוצאה מהצעת החוק הזו - וזאת הפשרה המוצגת כעת בוועדה שהלוואי ולא הייתה מגיע כלל לכאן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גבר גבר חיים ביבס, טובת האזרח מול עיניו (ל"ת)
    שופט VAR 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור