בארץ

יוזמה חדשה לאחדות? רבנים ומנהיגי המחאה נגד הרפורמה נפגשו

סבב הלחימה בעזה יצר זמן למחשבה וליוזמת פיוס על רקע המשבר הפוקד את החברה הישראלית
דוד זולדן | 
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בצל הלחימה בדרום התעוררה יוזמה לאחדות שכבר החלה את פעילותה. רבנים ומובילי מחאה נפגשו בתל־אביב. המפגש התקיים במסגרת פעילות תנועת "הסיפור המשותף" לאור המשבר החברתי הפוקד את החברה הישראלית.
לצד קבוצת הרבנים, בין המנהיגים שנפגשו נכללו גם מנהיג מחאת הרופאים ("החלוקים הלבנים"), נציגת מאבק מקצועות בריאות הנפש, נציגי מחאת הטייסים וחותמי עצומת הרופאים הצבאיים.
 
הרב רפי פוירשטיין: "המצב הביטחוני מחייב אותנו יותר מתמיד להתאחד כחברה ולהאיץ את תהליך כתיבת הסיפור המשותף שלנו".
ד"ר אור גורן: "אנחנו שמחים לקראת המפגש הזה. זו תהיה הזדמנות להביא למעגלי השיח את הערכים החשובים לכל צד כדי שנוכל להתקדם יחד כחברה ולחשוב על היום שאחרי".

צילום: הסיפור המשותף
"הסיפור המשותף" היא תנועה שהוקמה בחודשים האחרונים ושמה לה למטרה לכתוב מחדש את הסיפור הישראלי ולאחד את הקרע האדיר שנוצר בחברה. התנועה הוקמה על ידי הרב רפי פוירשטיין, מבכירי רבני 'צוהר' ואיש ההייטק יוסי אקרמן, שעמק בעבר בראש 'אלביט מערכות'. התנועה מחברת בין מנהיגים מרחבי החברה הישראלית במטרה לחזק את ההיכרות ההדדית ולהפחית עוינות. כך, פועלת התנועה לחבר מנהיגים ומנהיגות מכלל זרמי הקשת הישראלית: נשים וגברים, ימין ושמאל, תומכי הממשלה והמתנגדים לה, פריפריה ומרכז, דתיים, חילוניים, חרדים ומסורתיים, ותיקים, דוברי רוסית, יוצאי אתיופיה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה