בארץ

בנק דיסקונט הציל את "כנפיים של קרמבו" ברגע האחרון

לאחר הרבה ספקות ועיכובים, בנק דיסקונט מודיע היום שמחנה הקיץ המיוחל של "כנפיים של קרבו" ייצא לדרך, אף שהמדינה לא סייעה לעמותה בהשגת התקציב המספק עבור קיומו
מערכת ice |  2
אורי לוין מנכ"ל קבוצת דיסקונט (צילום Magma Images, shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחרונה דווח כי עמותת "כנפיים של קרמבו" נאלצה לבטל את מחנה הקיץ המסורתי שלה למשפחות עקב ירידה בתמיכה הכלכלית של המדינה. הנושא עורר שיח ציבורי נרחב וכעת בנק דיסקונט מודיע כי הוא יאפשר את קיומו של המחנה, תודות לתרומתו, לצד תרומות של חברות עסקיות, תורמים פרטיים ורשויות מקומיות.
המחנה שיתקיים נותן בכל שנה מענה לאלפי החניכים בעמותה, לחלקם צרכים מיוחדים, ולהוריהם. המחנה השנתי מהווה עבור רבות מהמשפחות הללו את ההזדמנות היחידה לנופש ופנאי. לצד המחנה, העמותה מקיימת פעילות חווייתית, נגישה ומותאמת ביותר מ-90 סניפים ולכל המגזרים. לעמותה כ-9,000 פעילים עם ובלי צרכים מיוחדים והיא מקדמת ערכים, כגון סובלנות, שוויון, הזדמנויות ועוד.
 
טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית עמותת "כנפיים של קרמבו", מסרה: "זוהי בשורה מאוד משמחת עבור אלפי פעילי התנועה ומשפחותיהם שמחכים למחנה הקיץ כחופשה נגישה ומותאמת עבורם. אנחנו נרגשים ומודים לבנק דיסקונט על ההירתמות המרגשת שתאפשר לקיים את מחנה הקיץ וכן לכל החברות שהתגייסו ואלו המלוות אותנו בפעילותינו השוטפת. חשוב להדגיש כי לצערנו תמיכת המדינה הקבועה והיציבה 'לכנפיים של קרמבו' לא הוסדרה. ללא תמיכה מלאה לא נוכל להמשיך את פעילות סניפי התנועה לאחר המחנה ונאלץ לסגור סניפים. כעת, הגיע תורה של המדינה לעמוד מאחורי 'כנפיים של קרמבו', ולהבטיח את תמיכתה בתקציבים ולא רק במילים על מנת להסיר את עננת סגירת הסניפים אחת ולתמיד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משפחה
    יורם 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כסף למשפחת הנאשם בפלילים גפני מוכן לאשר בכל מקרה ובכל זמן ,גם אבטחת הילדים שלו בארץ ובחו"ל !!!!למה ????ככה!!!!גפני צריך את המיליארדרים של סמוטי ומתגמש ז מאד עם הצדק ש
    סגור
  • 1.
    מה שלא עושה הממשלה
    ורדה 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עושים תורמים למינייהם בושה לממשלה
    סגור