בארץ

וראייטי קיימה פעילות טניס ל-200 ילדים עם צרכים מיוחדים

ביום חמישי האחרון מרכז הטניס והחינוך בחיפה אירח 200 ילדי וראייטי עם צרכים מיוחדים. יחד הם ציינו את השותפות והפעילות השנתית של תוכנית "ספיישל טניס". הפעילות מתקיימת ב-23 מרכזי טניס ברחבי המדינה
מערכת ice | 
אלופי הטניס בוראייטי (צילום שוקי רחמן)
ביום חמישי האחרון מרכז הטניס והחינוך בחיפה אירח 200 ילדי וראייטי עם צרכים מיוחדים. יחד הם ציינו את השותפות והפעילות השנתית של תוכנית "ספיישל טניס". הפעילות מתקיימת ב-23 מרכזי טניס ברחבי המדינה, בתמיכה של הארגון ובשיתוף ספיישל אולימפיקס ישראל הפעילות כוללת הפעלת תוכניות אימונים מותאמות והשתתפות בתחרויות ארציות ובין-לאומיות.
בתוכנית הייחודית לוקחים חלק יותר מ-300 ילדים ומבוגרים עם צרכים מיוחדים, בהם גם טניסאים תחרותיים שיקחו חלק ב"משחקי העולם" בחודש הבא בברלין. באירוע השתתפו נשיא וראייטי, אודי אנג'ל, הנהלת הארגון, יותר מ-50 מתנדבים, מנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל, ארז וידר, מנכ״לית ספיישל אולימפיקס ישראל, שרון לוי בלנגה, מנהל התוכנית החברתיות במרכזי הטניס והחינוך בישראל, שוקי רחמן, וטניסאי העבר יוני ארליך ואנדי רם. כמו כן, הפתיעו את הילדים והגיעו לאירוע נציגים בכירים מאלופת המדינה בכדורגל, בהם ברק בכר, המאמן היוצא של מכבי חיפה ומנכ"ל הקבוצה, איציק עובדיה.
 
נשיא וראייטי ישראל, אודי אנג'ל, מסר: "הפעילות של וראייטי מתפרשת על פני מגוון רחב של תחומים ולפני שנה החלטנו להיכנס לעולמות הספורט עם קבוצות ילדים, לעולם הכדורסל (מכבי ת"א) וכן עם מאות ילדים במרכזי הטניס והחינוך, שנהנים מפעילות שבועית מעצימה. אנחנו גאים לתמוך בפעילות הזו והתרגשנו להיות היום בחיפה ולראות את האור בעיני הילדים".
מנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל, ארז וידר, הוסיף: "תוכנית ספיישל טניס היא דוגמה נוספת לחזון של מרכזי הטניס והחינוך, שמעניקים הזדמנות אמיתית ושווה לכל ילדה וילד להגשים את עצמם, דרך משחק החיים – הטניס. אנו גאים על הזכות לקדם ולהעצים את ילדי הספיישל המדהימים, שממחישים כל יום מחדש כי הטניס הוא המקום בו כל אחת ואחד יכולים לשבור שיאים חדשים".
שרון לוי בלנגה, מנכ״לית ספיישל אולימפיקס ישראל, אמרה: "אני שמחה ומתרגשת לפעול יחד עם מרכזי הטניס והחינוך וארגון וראייטי, שמאפשרים לנו להביא לידי ביטוי את כישרונם של מאות ספורטאים עם צרכים מיוחדים, ולהפוך את חייהם למלאי משמעות וסיפוק. בזכות מיזמים כמו אלה, יוצאים אלופים ישראלים לעולם ומקדמים את החברה הישראלית לעתיד טוב יותר. כן ירבו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה