בארץ

ציפי ברנד, מועמדת לראשות ת"א עונה לביטן: "תושבי העיר קודמים"

ציפי ברנד, מועמדת לראשות עיריית ת"א, בתגובה להצעת החוק של ביטן נגד העלאת תעריף החנייה בתל אביב: "חה"כ ביטן, עד שלא יהיה בתל אביב תחבורה ציבורית ראויה ותכנית אסטרטגית תחבורתית שמאפשרת התניידות קלה ברחבי העיר, תושבי תל אביב קודמים"
מערכת ice |  1
ציפי ברנד (צילום ינאי יחיאל)
אחרי שעיריית תל אביב החליטה להכפיל את מחירי החניות בשטחה השבוע ולעלות את המחיר בחניות כחול לבן למי שאינם תושבי העיר ל-12 שקלים לשעה, ח"כ דוד ביטן הכריז מלחמה נגד חולדאי בסוגיה.
בשבועות האחרונים, התכנסה וועדת הכלכלה של הכנסת ודנה בתעריפי החניות ויו"ר הוועדה, חבר הכנסת דוד ביטן, הצהיר באותו מעמד לנציג עיריית תל אביב כי הוא מתכוון ליזום חקיקה של ועדת הכלכלה שתגביל את העלאת המחירים של העיריות בחניות כחול לבן. 
 
68 חברי כנסת כבר חתמו על הצעתו של ביטן להגביל את העלאת המחירים ללא אישור השרים ולפי הצעת החוק החדשה בנדון, חניה בדרך עירונית תהיה על פי הסדר חניה נהוגה בתחומי רשות מקומית שבה מצויה אותה הדרך או על פי הסדר חניה ארצי אחיד, לפי בחירתו של נהג הרכב. על פי הצעת החוק, שרי הפנים והתחבורה יוסמכו לקבוע בתקנות את המחיר המרבי עבור חניה וזאת כחלק מהסדר חניה ארצי אחיד.
ציפי ברנד, מועמדת לראשות עיריית ת"א, באופן מפתיע דווקא תומכת ביומה הזו של חולדאי וכך היא הגיבה ליו"ר ראש וועדת הכלכלה: "חה"כ ביטן, עד שלא יהיה בתל אביב תחבורה ציבורית ראויה ותכנית אסטרטגית תחבורתית שמאפשרת התניידות קלה ברחבי העיר, תושבי תל אביב קודמים. נראה אותך מתמודד עם חצי מיליון רכבים שנכנסים מדי יום לעיר. אציג את מצע התחבורה שלי בקרוב ואשמח להציג אותה לראשונה אצלך בוועדה. דיל?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רודפי בצע. יש לקבוע ממחיר חנייה זהה בערים אחרות .
    Hguy 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנוסף יש לעשות חרם על תל-אביב על ידי הערים הסמוכות. להמעיט להגיע להוציא עסקים מתל אביב כך שלא יזדקקו להגיע לתל אביב בכלל.יש להקים אזורי מסחר ותעשיה מחוץ לתל אביב ולהשאירה שתחנק . מדינה שכל היכול חוטף ועושק מהממשלה ועד לערים.
    סגור