בארץ

אחרי העלבון משר החוץ כהן: קק"ל מפצה את קמלה האריס

שר החוץ העליב את סגנית נשיא ארה"ב בעקבות נאומה בשגרירות ישראל בוושינגטון - אבל הקרן הקימת לישראל התרגשה מאזכור קופת התרומות הכחולה של פעם, ושלחה לקמלה האריס מכתב תודה נרגש עם קופת התרומות
מערכת ice |  1
סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס (צילום רישיון חופשי, ויקיפדיה)
בעקבות נאום התמיכה בישראל שנשאה סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס, שלחה אליה קרן קימת לישראל מכתב תודה, אליו צורפה קופת התרומות הכחולה של קק"ל, אותה הזכירה האריס בדבריה כשהתייחסה לתרומות שאספה כילדה עבור מדינת ישראל.
בנאומה בטקס לכבוד יום העצמאות בשגרירות ישראל בוושינגטון, אמרה האריס: "כילדה קטנה שגדלה באזור המפרץ בקליפורניה אספתי תרומות בשביל הקרן הקימת לישראל, ובשביל מי מכם - אחשוף את גילי בכך - שמבוגרים מספיק, אתם יכולים לזכור את הקופסאות הכחולות הקטנות שהסתובבנו איתן וביקשנו מאנשים: 'בבקשה תתרמו כדי שנוכל לנטוע עצים בישראל'".
 
"העשייה הזאת שלנו, כילדים ואנשים צעירים, הייתה לגבי הרבה יותר מכך - היא היוותה את החיבור עבורנו, לחשיבות של הקמת מדינת ישראל", הוסיפה סגנית הנשיא.
 
בקק"ל התרגשו מאוד מהדברים, ויו"ר הארגון יפעת עובדיה-לוסקי שלחה להאריס מכתב רשמי, בו היא מודה לה בחום על תרומתה לארגון ולישראל. "נאומך המרגש הזכיר לנו את תמיכתך האיתנה במדינת ישראל. אנו שולחים לך מכתב תודה רשמי יחד עם הקופה הכחולה של קק"ל כמזכרת לעשייה שלך עוד מימי ילדותך, וכהכרת תודה לקשר החזק והמיוחד בין ארצותינו", כתבה עובדיה-לוסקי. "אנו מזמינים אותך לבקר בישראל ולנטוע עץ במו ידייך ביערות קק"ל".

צילום: חיים ורסנו, ארכיון הצילומים של קק"ל
כזכור, מי שפחות התרשם מנאומה של סגנית הנשיא היה שר החוץ אלי כהן, שהגיב לדבריה כי "ישראל צריכה מערכת משפט עצמאית". בריאיון לרשת ב' אמר השר: "אם תשאל אותה מה מפריע לה ברפורמה, היא לא תדע להגיד לך סעיף אחד". הדברים עוררו סערה והשר נאלץ לפרסם הבהרה תוך זמן קצר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כן כן כן.. ידא ידא.. אנטי ישראלית מובהקת היא וחטיאר
    אירית 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמנוהלים ע"י הקוף העונה לשם אובמה ימח שמו וזיכרו
    סגור