בארץ

שריפה גרמה לפינוי גן החיות התנכ"י בירושלים, חשד להצתה

שריפת חורש בעין לבן בירושלים סיכנה את שכונת גבעת משואה וגם את גן החיות התנ"כי והאקווריום. רק לאחר שעות הושגה שליטה על האש
מערכת ice | 
שריפת יער ליד ירושלים (צילום דוברות המשטרה)
שריפת חורש פרצה היום (חמישי) בשטח פתוח בעין לבן בירושלים, שגרמה לפינוי של גן החיות התנ"כי והאקווריום ממבקרים, כולל פינוי חלק מהחיות עצמן למקום בטוח. השריפה סיכנה גם את שכונת משואה הסמוכה. רק לאחר שעות של מאמצים הצליחו כוחות הכיבוי להשתלט על האש.
כוחות משטרה של מחוז ירושלים וכבאות והצלה ירושלים הוזעקו למקום סמוך לשעה 15:30 ודאגו לפינוי האנשים וכן לאיתור מטיילים באזור. נבדק חשד להצתה או לרשלנות. 
 
עשרה צוותי כיבוי והצלה מתחנות מרחב הבירה הוזנקו לזירה, וכן 4 מטוסי כיבוי סייעו בפעולות כיבוי מהאוויר. בעקבות השריפה, המשטרה סגרה את רחוב אהרון שולוב וכביש הגישה לגן החיות התנכ"י לתנועת כלי רכב והולכי רגל, והציבור התבקש שלא להגיע לאזור.
מגן החיות התנ"כי נמסר: "לאור שריפת יער שפרצה בסמוך לגן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל, נקט צוות הגן משנה זהירות ופינה את כל המבקרים. כל בעלי החיים הועברו לאזורים בטוחים ונמצאים תחת השגחה של צוות הטיפול. צוותים של כיבוי אש, לרבות מטוסי כיבוי נמצאים במקום ומטפלים בשריפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה