בארץ

חולמת להיות ראש עיר? זו התוכנית שתעזור לכם להתקדם ליעד

פלטפורמת Beactive יוצאת בתוכנית לקידום ההתמודדות הנשית לרשויות המקומיות, בצל הנתונים העגומים של ייצוג נשי ברשויות בימים אלו: רק 5.4% מראשי הרשויות במדינה הן נשים ורק 55 נשים בארץ משמעות כמנכ"ליות של רשויות מקומיות
מערכת ice | 
בחירות (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעוד כחמישה חודשים יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות, אך כיום ישנן רק 14 רשויות שבראשן עומדת אישה, מתוך 257 רשויות. משמע, נשים הן רק 5.4% מראשי הרשויות במדינה, ומתברר כי רק 55 נשים בארץ משמעות כמנכ"ליות של רשויות מקומיות וכי ישנן רק 635 חברות מועצה בקרב מעל ל-3.5 אלף חברי מועצה.
לאור הנתונים העגומים הללו, פלטפורמת Beactive יוצאת בתוכנית לקידום ההתמודדות הנשית. בשיתוף חנה רדו, מייסדת ונשיאת סופרסונס ויו״ר קבוצת 19, ייערך מפגש אונליין אשר מטרתו להפגיש בין הנשים והתמודדויות השונות ולתת כלים להתמודדות לניהול גיוס המונים . במפגש ייקחו חלק חנה רדו, עדי מן - מתמודדת לראשות עיריית מודיעין, מורן אלויה, מייסדת ומנכ"לית עמותת פרויקט עסקית, אופק שקי, יועץ תקשורת במשרד היח״צ ליבוביץ מדיה ואסטרטגיה.
 
מפגש זום לפאנל הרצאות קצר ייערך ב-27.6 בשעה 20:00 וייתן כלים ראשונים למתמודדת בבחירות המוניציפליות.
דני אור, מנהל אתרי האימפקט בקבוצת הדסטארט: "קבוצת 'הדסטארט', שמה לה למטרה לקדם נשים אקטיביסטיות ופעילות חברתיות שרוצות להשפיע בזירה הפוליטית ולהתמודד ולרוץ לראשות העירייה. במסגרת ההבנה שהחסם העיקרי של עצם ההתמודדות היא במחסום התקציב, הקבוצה החליטה לקדם את הנושא ולחבור לנשים נוספות שמכהנות כרגע ורוצות להתמודד על מנת להכפיל את הכוח הנשי ואת הזכות לייצוג הולם".
חנה רדו, מייסדת ונשיאת סופרסונס ויו״ר קבוצת19: "המהלך של הדסטארט הוא מהלך פשוט ופרקטי שיסייע לנשים רבות, מוכשרות וראויות, שאינן מתמודדות בשל החסם הכלכלי. זוהי הזדמנות גדולה עבור החברה הישראלית, על כל גווניה, להוכיח שהיא שוויונית, ושהיא בעד שיותר ממחצית מהאוכלוסיה תקבל ביטוי גם בבחירות המוניציפליות שמשפיעות מאוד על חיי היומיום שלנו".
גלית שאול, ראשת מועצת עמק חפר, הוסיפה: "זה הזמן לסייע לנשים נוספות להצטרף לצמרת השלטון המקומי! אני בטוחה ומאמינה שיש עוד מספר רב של נשים שיכולות להיות במקום בו מתקבלות ההחלטות החשובות ביותר לחיינו. הזמן לעשות את זה הוא עכשיו! כראשת מועצה, וכמי שעוסקת רבות בקידום נשים, אני מזמינה נשים נוספות לשנות את הסטטיסטיקה ולהגיש מועמדות למועצות העירוניות והאזוריות. אני שמחה לסייע בפרויקט המשמעותי הזה, ולשתף בנקודות חשובות מהמסע שלי".
עדי פרילינג אנקורי, מתמודדת לרשות העיר הוד השרון, אמרה: "אי אפשר להמשיך כך, הגיע הזמן שנעזור ונעודד באמת, ולא רק בסיסמאות, כניסה של נשים לתפקידי מפתח ברשויות מקומיות. האחוז הנמוך של נשים המכהנות ברשויות המקומיות נובע ממחסום כניסה בלתי אפשרי - גיוס הון לטובת קמפיין. בגלל שאני לא פוליטית, אין מפלגה שעומדת מאחורי ומממנת אותי. אני לא מאמינה בחיבור לגוף פוליטי כזה או אחר, האג'נדות שלי מאוד ברורות: אני מקדמת את העיר ואת התושבים, מבחינתי כראש עיר אני מייצגת את כל התושבים והתושבות בעיר - מצביעי ומצביעות כל המפלגות, מכל המגזרים והמינים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה