בארץ

ברביבאי נכנסת בחולדאי: "תל אביב הפכה לכאוס מוחלט"

המתמודדת לראשות העיר תל אביב אורנה ברביבאי, מתכוננת לפרישה מהכנסת ותחילת הקמפיין בחודש הבא. בינתיים היא מחממת מנועים: "המצב בתל אביב הוא לא גזירת גורל, חולדאי זרק יותר מדי כדורים לאוויר בחמש שנים האחרונות"
מערכת ice |  2
אורנה ברביבאי, רון חולדאי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
האם אפקט המועמדות המפתיע של ח"כ אורנה ברביבאי יחולל רעידת אדמה בראשות עיריית תל אביב לאחר 25 שנה? חברת מפלגת יש עתיד שתתפטר בסוף החודש מהכנסת על פי דרישת יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, תתניע את הקמפיין שלה לראשות העירייה יום לאחר מכן, בתחילת חודש אוגוסט.
כרגע לא הספיקה ברביבאי לגבש תכנית אולם מדברת בקווים כלליים על הסיבות להתמודדותה. "25 שנים בתפקיד זה יותר מדי לכל בעל תפקיד, בסקטור הציבורי ובכלל, העובדה שהוא רוצה להיות 30 שנים בתפקיד - מוגזמת, ואני מציעה אלטרנטיבה עם יכולות וניסיון", אמרה בריאיון לרביב דרוקר בחדשות 13.
 
ברביבאי התייחסה למצב הרחובות בתל אביב בשנים האחרונות, בעקבות פרויקט בניית הרכבת הקלה ורכבת המטרו: "הבעיות הן שבחמש שנים האחרונות תל אביב הפכה לכאוס אחד מוחלט, ממש אתר בנייה. תל אביבים אומרים שהם עברו כי חשבו שהעיר מציעה איכות, מה שכבר לא נכון".
עוד הוסיפה, "המצב בתל אביב הוא לא גזירת גורל, חולדאי זרק יותר מדי כדורים לאוויר בחמש שנים האחרונות. אפשר לקדם עבודות אבל זה לא יכול להיות על חשבון התושבים. המצב נמצא הרבה מעבר למה שהאזרחים יכולים לסבול."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עושה רעש כמו שעשתה בצבא רק חולדאי בולדוזר (ל"ת)
    גל 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא יכול לראות את הפרצוף שלה
    אורן 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף את החולדה
    סגור